2010. december 31. - SMIZEDIVAT by Chaby

2    0    1    0
Év végi összegzés!

A 2010-es esztendő a SmizeDivat számára eseménydúsan telt. Tavaly év végén kezdtem el blogomat írni, de végleges formáját 2010 szeptemberében nyerte el, mikor is átköltöztettem a blogspot gyűjtőfelületre.

Az elmúlt 365 nap során sok outfit összeállítást készítettem, melyek sokatoknak tetszettek.

A Pozitív visszajelzéseknek köszönhetően a HeStyle blog „yourlook” rovatába is elküldtem pár képemet. Később értesültem, arról, hogy érdemes volt, mert a fotók bátorságot adtak másoknak is. Hiszen én voltam az első, aki (arcos) teljes alakos képet mutatott be magáról. Azóta másokról is több, hasonló fotót láthatunk ebben a rovatban.



Szerencsésnek mondhatom magam, hogy egy külföldi online divatmagazin szerkesztője felfigyelt a blogomra. Így szerepelhettem a spanyol Dexter magazin nyolcadik számában.


A blogom segítségével több divateseményre is meghívást kaptam, mint pl.: Marie Claire Fashion days és a Fashion Video Festival.


Boldog voltam mikor rátaláltam a Street Fashion Budapest honlapra. Itt találkoztam  az „utcai divat” rajongóival.  Álmodni sem mertem volna, hogy Street Fashion pályázaton második helyezést érhetek el. Ti is láthatjátok ennek végeredményét a februári Marie Claireben : interjú és egy fotózás.



Az év zárasaként még a Hg.hu portál divatszerkesztője is készített velem egy villáminterjút a „Férfidivat a hálón” cikkéhez. Ebből tudtam meg, hogy a három rendszeresen megújuló, legnépszerűbb magyar férfidivat-bloggerek közé sorolnak.


Köszönöm a kommenteket és a visszajelzéseket és hogy ilyen sokan megnéztetek.
Kívánok nektek és magamnak is hasonlóan pörgős,  sikerekben  és
divatban gazdag 2011-es évet
....
...
..
.
SMIZEDIVAT© by Chaby

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr706800309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.