SMIZEDIVAT© by Chaby: D O N ' T  C R O S S

SMIZEDIVAT© by Chaby: D O N ' T C R O S S

2011. április 28. - SMIZEDIVAT by Chaby


Már az előző fotózás alkalmával bemutattam, hogy én miként viselem a parkat. Most szintén mutatok nektek egy outfitet, egy tavasziasabb verzióban. A szeszélyes időjárásnak köszönhetően még mindig lehet hordani az átmeneti kabátokat, aminek én kimondottan örülök. A jófiús, vagy mondhatni iskolás stílust ötvöztem egy hanyag, laza hétköznapisággal. Az idei trendek közül többet is vegyítettem, pl.: a hajós cipőt, a feltűrt nadrágot, a csomóba kötött övet és persze az elmaradhatatlan napszemüveget. (a következő posztban részletesen olvashattok majd az idei napszemüveg divatról, illetve a kedvenceimet is lefotózom) Mindezeket egy építkezés kellős közepén és egy raktár romos fala közt valósítottam meg. 
Hogy tetszenek a fotók?





INSPIRÁCIÓ




SMIZEDIVAT© by Chaby


Outfit:
Zara parka, poló -comic relief by stella mccartney, Joker fej póló Next, vintage kockás ing , h&m öv, vintage nadrág, pull & bear hajós cipő, GAS táska

Photographer:
ISI

Animation:
CHABY

 Digital artwork / fashion editor / set design / styling / text / model:
CHABY
...........
......
...
..
.

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr96800243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

esztiIi 2011.04.29. 16:01:33

Nagyon tettszenek a képek meg maga a szett is!
A helyszín nagyon inspiráló... :)

PlusSizeLife 2011.05.01. 22:57:16

Imádom a pólotad és a táskát:)))), szuperek a képek, a gif is telitalálat!!!
Pusssz:)