Harmadik helyezést értem el:)

Harmadik helyezést értem el:)

2011. május 14. - SMIZEDIVAT by Chaby

Egy fantasztikus hír várt, mikor hazaértem és beléptem facebookra. Még áprilisban küldtem be pár fotót a Technológia témában meghirdetett pályázatra a Lack magazinhoz, és még akkor csak reménykedtem, dehogy harmadik helyezést érek el arra nem is gondoltam. Kedden írták ki a fotópályázat nyerteseit, akik a Lack magazin II. nyári számában lesznek láthatóak. Én lettem a "bronzérmes" , annyira nagyon jó érzés:)


A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr56800231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

VRG's secret 2011.05.14. 16:19:13

gratulálok!!:)

Csili 2011.05.14. 16:31:18

Szuper! Gratulálok! :-)

Rami 2011.05.16. 12:36:39

de klassz, Ács Alízt ismerem, ő is szuper, és neked is gratulálok:)

Susan 2011.05.24. 13:24:36

gratulálok- megérdemelten! :)
xo