Zokni vagy nem zokni, ez itt a kérdés!

Zokni vagy nem zokni, ez itt a kérdés!

2011. október 04. - SMIZEDIVAT by Chaby


„BORZASZTÓ DIVAT„.  Ezzel a címmel jelent meg egy cikk nemrégiben az egyik hírportálon. Rögtön kíváncsivá tett, hogy mit rejthet ez a harsány kijelentés. Amikor rákattintottam, láttam, hogy az egyik kedvenc trendem került górcső alá, mégpedig a zokni-szandál kombináció. (Itt elolvashatjátok)
Személy szerint már én is hallottam néhány blogger véleményét e témáról és valaki kifejezetten gyűlöli ha meglátja az utcán. Nem titkolom, hogy imádom a különcségeket és mindent, ami nem szokványos. Ezért is tudott engem könnyedén meghódítani e trend, hiszen úgy vélem némi stílus és tudatosság kell ennek viseléséhez.
Természetesen nem azt állítom, hogy mindenki aki zoknit visel szandállal az hiperdivatos, hiszen reggelente elég sok elrettentő példát lehet látni a metrón.
Gondoljunk csak Ica nénire, aki lefut a piacra otthonkában, frottír zokniban és bőrszíjas szandálban.De ha szemfülesek vagyunk, akkor nemcsak ezt a hatalmas divatballépést vesszük észre, hanem azt is, aki mindezt tudatosan használja. A dolog lényege az összhatásban rejlik, ezért vitatkoznék a cikk írójával. Lassacskán mindkét nemet kezdi meghódítani ez a hóbort, ennek örömére én is összegyűjtöttem egy csokorravalót.

Nektek mi a véleményetek? Ciki a retro-trend újraidézése vagy előremutató?
















képek: style.com, lookbook.nu

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr276800125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fanni 2011.10.04. 15:05:07

én nőkön egyszerűen imádom, férfiakon viszont még szoknom kell.