LONDON FASHION WEEK DAY 1 OUTFIT

LONDON FASHION WEEK DAY 1 OUTFIT

2013. március 25. - SMIZEDIVAT by Chaby

 

 

Előző posztomban már beszámoltam a londoni divathéten szerzett élményeimről,(ITT elolvashatjátok) most pedig megmutatom mit is viseltem a divathét első napján. Aki követ egyéb közösségi oldalakon, így facebookon, instagrammon már láthatta az outfitemet illetve 2 külföldi divatoldalon is felbukkant azóta ez a szettem :) hála a street style fotósoknak. Ez iszonyú jó érzés, amikor egy ilyen nemzetközi visszajelzést kap az ember :)
 

 

 
 
Az első nap nagy hatással volt rám a KTZ és a PPQ bemutatója melyet nagyon vártam. Első divathetem, így minden rezdülésére próbáltam odafigyelni, de természetesen a nyüzsgő tömeg, a mérhetetlen sok impulzus leszívta az összes energiámat ,így a nap  végére  csak bedőltem az ágyba és aludtam. De azért nincs okom panaszra, mert már az első nap több hírességet láttam; Sophie ellis bextor teljes nyugalomban sétálgatott mellettünk, de a fotósok kedvence mégis Cara Delevingne szupermodell volt. Nagy zajra lettem figyelmes, amikor elsuhant mellettem és a street style fotósok ordítva utána rohantak.... :-D :) Nem is tudtam eldönteni, hogy én is szaladjak és fotózzam le vagy inkább tátott szájjal nézzem :-P Ez utóbbit választottam, de szerencsére egy másik bloggernek akivel voltam, sikerült lencsevégre kapnia:)))
 
Festy-vel is találkoztam a divathéten 

 

 

OUTFIT:
ing: VERSACE FOR H&M
égszínkék zakó: H&M
léggömb bross: RESERVED
szövetkabát:VINTAGE
óra: MICHAEL KORS
nadrág: H&M TREND
bőrcsizma: ZARA
kék cipővédő: H&M






Egyik olvasóm talált rám Instagramon és küldte el nekem. A Refinery29 divatoldalon pedig a négy legnagyobb divathétről (New York, London, Párizs, Milánó) válogatták össze a legstílusosabb férfi outfiteket és én is szerepelek a 40 legjobb között :) Még mindig alig hiszem el :-D Fantasztikus érzés!!!
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr486799671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.