Tabáni István új stílusa- Átalakítottam az énekest

Tabáni István új stílusa- Átalakítottam az énekest

2013. június 16. - SMIZEDIVAT by Chaby

 

bézs színű trencskó: Diesel/VAN GRAAF |mintás ing: Tommy Hilfiger/VAN GRAAF farmer: Pepe jeansr/VAN GRAAF
 
Amikor egy átlagos keddi reggelen megcsörrent a telefonom még egyáltalán nem sejtettem, hogy milyen izgalmas és remek kihívás elé nézek. Ekkor ugyanis azzal a kéréssel fordultak hozzám, hogy a 2009-es Csillag Születik tehetségkutató verseny nyertesének Tabáni Istvánnak frissítsek némileg a megjelenésén. Örültem a feladatnak, hiszen ismertsége ellenére nagyon közvetlen személy és mint később kiderült,rendkívül nyitott az újításokra.
Mivel nem akartam ajtóstul rontani a házba, ezért úgy gondoltam,hogy a mai trendeket felhasználva a személyiségéhez illő laza, casual stílust fogok kialakítani nála. Amikor az Árkád 2 bevásárlóközpontban sétálgattam és megláttam a VAN GRAAF üzletét, amely egy kamionparkoló méretű szinten várja  a férfivásárlóit, mindjárt tudtam, hogy ez az amit kerestem.
Egyrészt rengeteg népszerű márka található itt, és a szuperelegáns öltönyöktől a színes sportos ruházatig minden fellelhető. Úgy gondolom, hogy egy a metropoliszban élő fiatal énekest itt tetőtől talpig felöltöztethetek. Sajnos cipőt nem árulnak,viszont a Humanic tavaszi-nyári kollekciójából vígan tudtam csemegézni. Így született újjá István négyféle stílusban, amit a ezeken a nagyszerű fotókon most ti is láthattok. 
A kamera mögött két fiatal fotós foglalt helyet,Kocsis Judit és Edőcs Kata, a sminkért pedig Rédli Áginak mondhatunk köszönetet.


Örültem a közös munkának és sok sikert kívánok Istvánnak a továbbiakban. 
fekete öltöny: Lagerfeld/VAN GRAAF|fehér ing: Joop/VAN GRAAF nyakkendő: H&M
kék zakó: Zara |csíkos sál: Review/VAN GRAAF |fehér ing: Tommy Hilfiger/VAN GRAAF 

 

bézs bőrdzseki: Gipsy/VAN GRAAF|farmer ing: Scotch & Soda/VAN GRAAF sál: Reserved
okker színű nadrág: Scotch & Soda/VAN GRAAF  velúr fűzős bőrcipő: HUMANIC 
 
kék zakó: Zara |csíkos sál: Review/VAN GRAAF |fehér ing: Tommy Hilfiger/VAN GRAAF
piros színű nadrág: Scotch & Soda/VAN GRAAF |velúr hajós cipő: Tommy Hilfiger/ HUMANIC 
 
farmer ing: Scotch & Soda/VAN GRAAF okker színű nadrág: Scotch & Soda/VAN GRAAF óra: Michael Kors
 
photo:Kocsis Judit/ Edőcs Katalinstyling:Hubert Csaba (Chaby )make-up:Rédli Ágnes
 
 
 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr76799609

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ibolya Janko 2013.06.16. 17:24:40

Szerintem nagyon jó az új stílusa :)

www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

Ilka von Torok 2013.06.16. 19:26:52

Még hogy nem a ruha teszi az embert :)
szép munka <3

remény 2013.06.16. 20:16:00

Ez igen! Le a kalappal mindnyájatok előtt! A régi Istvánt is kedveltem, de haladni kell a korral. Sok sikert István!

SMIZEDIVAT by Chaby 2013.06.17. 22:51:41

Köszönöm a stáb nevében is :)