Légy természetes,mint OLIVIA!

Légy természetes,mint OLIVIA!

2014. április 02. - SMIZEDIVAT by Chaby


Oliviával nemrég találkoztam,és rögtön beleszerettem.Az illata oly csodás,és tetszik benne,hogy mindig természetes... Na,de a viccet félretéve,mi is az az OLIVIA Natural?A márka megálmodója Zékány M.Judit,aki az egészséges életmód elkötelezett híveként 2005 óta készíti kozmetikumait és szappanjait saját családi manufakturájában.
 

Az elmúlt napokban lehetőségem nyílt kipróbálni,és nekem ezek lettek a kedvenceim:

Fahéjas,mákos szappan
Édes,fűszeres illatú , gyulladáscsökkentő, antibakteriális hatású, nem mindennapi szappan. Érdekessége,hogy úgy néz ki, mint egy szelet mákos bejgli, és a benne található mákszemeknek köszönhetően nemcsak tisztít, de radírozza is bőrünket.

Levendulás,kecsketejes szappan
Azt hiszem ennek a szappannak a használata közben jöttem rá először ,hogy milyen amikor egy termékbe nem egy csepp levendula aromát tesznek,hanem valóban a növény található benne,és rajta is,és gyakorlatilag olyan,mintha egy levendulabokorral zuhanyoznánk.Én nagy rajongója vagyok ennek a nyugtató hatású gyógynövénynek, ezért aki szereti az igazi levendula illatát, annak ezt feltétlenül ajánlom.

______________________________________________
 
Nekem személy szerint a legszimpatikusabb,hogy
 -az összetevők listája könnyen átlátható,hiszen csak néhány elemből áll,és azok 100%-ig természetesek 
 -könnyen elérhető,hiszen interneten és bevásárlóközpontokban egyaránt megvásárolhatók
-igen kedvező áron juthatunk hozzá
______________________________________________

Shea vajas arctisztító szappan
Rendkívüli,hogy nem szárít,egy filmréteget képez bőrömön, és remekül hidratál. Luxus kényeztetésként akár az egész testünkön is használhatjuk.

Shea vaj
100%-ban organikus finomítatlan és hozzáadott illatanyag-mentes formula. Kiváló bőrkeményedésekre,ekcémás bőrre és bár a vajhoz hasonlóan a bőrre kenve megolvad, mégsem csillog, inkább matt hatása van. Ezért arcon sem zavaró a használata.
www.olivianatural.hu

 

Ha tetszett a bejegyzés követhettek  
FACEBOOKon |  INSTAGRAMon| TWITTERen  | LOOKBOOKon  | CHICTOPIAn

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr476799457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Margó Sántha-Szűcs 2014.06.27. 10:03:23

Szuper kis cikk :-) A Olivia termékeket én is nagyon szeretem, örülök, hogy egy férfit is hatalmába tudnak keríteni a natúr termékek :-)