◄ O U T F I T  2 0 1 4 .0 9 . 1 7 .  NEW YORK FASHION WEEK DAY 1

◄ O U T F I T 2 0 1 4 .0 9 . 1 7 . NEW YORK FASHION WEEK DAY 1

2014. szeptember 18. - SMIZEDIVAT by Chaby

 

Egyik gyerekkori álmom vált valóra amikor kijutottam szeptember elején a Mercedes Benz New York Fashion Week-re. Hatalmas lehetőségnek tartom, és mérföldkő a karrierem, a blogom életében ez az esemény, hiszen magyar divatbloggerként több mint 10 divatbemutatóra kaptam meghívást. 

Izgatottan vártam a napot, amikor felszálltam a repülőgépre és már csak arra tudtam gondolni, hogy nem álmodom :) Festy-vel már több hónapja szerveztük ezt az utazást így nagyon örültem, hogy együtt vághattunk neki a kalandnak.
Több mint 10 órányi repülés után délután 5 órakor érkeztünk meg a világ egyik legnagyobb repterére a J.F Kennedy-re. Amit akkor éreztem az leírhatatlan volt. Az időeltolódástól és az utazástól kifáradva gyorsan ágyba bújtunk, hogy másnap minél hamarabb belevethessük magunkat a munkába hiszen a divathét már javában zajlott. A szállásunk Manhattantől kb fél órányi metró útra volt, egy nagyon kedves, igazi amerikai lakás, amit közösen béreltünk. A divathetet a Lincoln center közepén rendezték meg egy gigantikus nagy ( A szex és New York-ból jól ismert ) sátorban. Első nap a képen látható szettet viseltem, mely egy nagyszerű tervező ZSIGMOND DORA MENSWEAR első kollekciójának kulcsdarabja. Büszke vagyok a tehetséges, magyar divattervezőkre ezért én ezzel akartam támogatni őket. Elsőre beleszerettem ebbe a rövidnadrág szoknya kombinációba és ehhez a kollekció ikonikus hímzett (fácán logóval a hátán)  mellényét párosítottam. Mindez nemcsak nekem tetszett hanem másoknak is, mert többen is meg akarták venni az outfitemet :) Már az első nap annyira sok impulzus ért minket, hogy leírni sőt képekben elmesélni is hosszú lenne. Meglepetésünkre a New York Magazin is készített egy rövid interjút velünk, sőt több street style fotós is lencsevégre kapott minket. Ekkor találkoztam a Vogue főszerkesztőjével Anna Wintour-al, aki karnyújtásnyira állt tőlem egy divatbemutatóra várva. Átélni ilyen közelről a Divathét zsongását, pezsgését fantasztikus érzés. 
 
A következő beszámolóban elárulok néhány titkot a divathétről és azt is hogy még milyen sztárokkal találkoztam.
OUTFIT
baseball cap: VINTAGE
blue lens sunglasses: GIANTVINTAGE
white shirt:VINTAGE
embroidered velvet vest: ZSIGMOND DORA MENSWEAR
black short with skirt: ZSIGMOND DORA MENSWEAR
gold retro watch: CASIO
bracelet: CRUCIANI / AIDS
iphone case: MOSCHINO / IPEEL.HU
white socks: VINTAGE
white slipper: NIKE


A fantasztikus fotókat pedig Gregus Máténak (Mate Gregus Photography)  köszönöm.

Ha tetszett a bejegyzés követhettek  
FACEBOOKon |  INSTAGRAMon| TWITTERen  | LOOKBOOKon  | CHICTOPIAn


 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr416799377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anami Papayova 2014.09.19. 20:06:53

Nagyon vagany, a strandpapucs-feher zokni kombinaciora pedig leesett az allam!!! Well done :)