Professzionális hajápolás a L'Oreal-lal

Professzionális hajápolás a L'Oreal-lal

2014. október 16. - SMIZEDIVAT by Chaby


Múlt héten a L'Oreal székházban jártam,egy kifejezetten bloggereknek szóló "nyílt napon" ahol megismerhettük a cég újdonságait. Érdekes  előadásokat hallhattunk, és workshopok keretében közelebbről is megismerkedhettünk a termékekkel. Én alaposan szemügyre vettem, megszagoltam ,kipróbáltam mindent és még Zsidró Tamás mesterfodrászt is megkértem hogy meséljen róluk, hogy minél több hasznos információt tudjak nektek továbbadni.
 
Az első cikkben a hajformázó újdonságokról olvashattok.
 
Dual Stylers 
Az idei szezon egyik legújabb trendje az ellentétes pólusok találkozása. Októbertől a Loreal Professional három forradalmian új Techni.ART hajformázó terméket kínál. Ez egy kétfázisú,merőben egyedülálló összetétel. Ha megnyomjuk a tubus közepét, egy adag krém és egy adag gél érkezik a tenyerünkbe, amelyet magunk elegyítünk össze és kenjük a lágy krémgélt a hajunkra. Nemcsak látványként érdekes de a két textúra két különböző hatást egyesít. A krém 72 órás hosszan tartó hatást a gél pedig hővédelmet és intenzíven ápoló formázó hatást biztosít. Én ezek közül a Liss & Pump-ot próbáltam ki, mely a vékonyszálú hajból ultra volumenű, selymesen sima hajkoronát varázsol. Az illata igazán remek,és kiválóan  lesimítja a kósza hajszálakat ami mindenki nagy ellensége. Az én tapasztalatom, hogy egy rövid hajnál amilyen nekem van , szükséges még fixálni és ezután én még használtam hajlakkot. 
 
A Kérastase egy prémium, luxus hajápoló márka, termékei egyet jelentenek az egyedi, avantgard és innovatív összetevőkkel. A L’Oreal Recherche Avancee laboratóriumai a legfrissebb fejlesztéseket a Kérastase márka szolgálatába állítják, a haj és a fejbőrproblémák hatékony megoldása érdekében. Ezek a különleges szolgáltatások a legkiválóbb fodrászszalonokban érhetők el, ahol a hajápolás élménnyé válik.
A Kérastase rituálék nemcsak egyszerű hajápolást, hanem relaxáló élményt biztosítanak, melynek középpontjában a vendég áll. Most elsősorban a couture Styling termékcsaládra, mint újdonságra szeretném felhívni a figyelmet, hogy a hajunk teljes átalakulása ne szakadjon meg az ápolásnál.  Olyan styling termékcsaládot hozott létre, melyek a méltán híres kationos formulát tartalmazzák (a negatív ,sérült részeken tölti fel a hajat), és nem ismernek kompromisszumot a tartós forma terén. A styling termékek merev hatás nélkül formáznak, és hosszú távú tartást biztosítanak.
Nekem ezek közül a VIP Volume in Powder hajtőemelő sprayt volt szerencsém kipróbálni, és máris elnyerte a VIP helyet a fürdőszobapolcomon. Ez tulajdonképpen egy por állagú spray,természetesen áttetsző,és nem fehér porral, amely 24 órán át tartó volumenizáló hatást biztosít. A hajtövekhez kell fújni,és megszárítani. Matt hatást eredményez és utána laza marad a frizura. Legvégül valamilyen fixálóval érdemes rögzíteni a hajat.
 
Még egy nagyon érdekes újdonságra is felhívták a figyelmünket, ami a Kérastase Discipline szolgáltatás. 
 
Ez a leggyakoribb problémákra kínál megoldást:
-nehezen kezelhető haj
-göndör,nedvességre érzékeny haj
-rebellis,szálló haj
-kezelhetetlen volumen
-durva,nem szabad esésű haj
 
A Morpho-Keratin technológiával gazdagított Discipline szalonszolgáltatás 45 perc alatt olyan mélyreható ápolást biztosít, melynek hatása akár 10 mosásig(5 hétig) is kitart, így könnyebb és gyorsabb száradást, könnyebb formázhatóságot és párataszító hatást biztosít a hajnak. Ezen felül állapota láthatóan javul, fényesebb,selymesebb tapintású és lágy esésű lesz. A Disciplne termékcsalád otthonra szánt termékeinek együttes használata esetén mindenki 72 órás Discipline hatást tud elérni,akár otthon is.
Nézzétek meg ezt a remek kis videót,melyben 5 magyar hölgy vesz részt a kezelésben,és egy hihetetlen átalakulás részesei lehetnek!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr316799363

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.