“Biológia a bőrgyógyászat szolgálatában” - BIODERMA

“Biológia a bőrgyógyászat szolgálatában” - BIODERMA

2014. november 24. - SMIZEDIVAT by Chaby

BIODERMA DS krem_1.png

Elsőként a letisztult fehér csomagolás,és az hogy patikákban lehet megvásárolni,talán ez tette számomra olyan vonzóvá,és egyből bizalmat szavaztam a BIODERMA márkának. Később a megközelítés vált szimpatikussá,hiszen ez a cég a bőrgyógyászat oldaláról igyekszik megfogni a szépségápolás témáját. Amikor kipróbáltam a termékeit, mindjárt úgy éreztem hogy egyből gyógyulok is és nemcsak elfedem vele a bőrhibámat.

Biztos ti is gyakran szembesültök az érzékeny bőr problémájával,ami napjainkban egészen szélsőséges formákban nyilvánulhat meg. Nálam a haj korpásodásával kezdődött,később az arcomon megjelentek a seborrhea kellemelen tünetei.A bőrgyógyász szerint ezek nem gyógyítható népbetegségek,melyek a káros környezeti hatások,a stressz okoznak. Együtt lehet velük élni ,csak rettentő bosszantó a száraz pergő bőr érzése.

Gondoltam,kipróbálok egy sor terméket,melyeket a Bioderma kifejezetten ilyen jellegű problémákra ajánl.

03 bioderma sensibio habzogel - sampon node.png

  • Nodé DS+ Krémsampon-zsíros ,korpás fejbőrre.Mérsékli a Malessezia gombák szaporodását,melyek a makacs korpa kialakulásáért felelősek.A tubus egy friss illatú ,krémes állagú sampont rejt,mely sűrű habja könnyűvé teszi a  használatát.Néhány hét után megnyugtatta a fejbőrömet.Nem éreztem a hajszárítás után a húzódó érzést,a bőrömet nem szárította ki.Pillanatnyilag teljesen korpamentes a hajam,remélem tartós marad az eredmény.
  • Sensibio DS+ tisztító,habzó gél.Arcra és testre használható,szappanmentes formula.Szintén a Malessezia gombák szaporodását gátolja,és a hámlásos állapoton segít.A samponhoz hasonlóan nem szárította ki az arcbőrömet.Amit én még megfigyeltem,hogy a fejbőrön és az arcon a pirosság nagyjából egyszerre szokott fellángolni,vagyis szerintem érdemes mindkét tünetet egy időben kezelni,úgy hatásosabb.

Persze a tisztítás utána legfontosabb a krém ami az arcunkra kerül,és végül ez határozza meg a napi komfortérzetét,úgyhogy én háromféle krémet is beszereztem,és most ezeket három különböző dologra használom.

BIODERMA SENSIBIO KREM.png

  • Sensibio Tolerance Plus arckrém.Az intoleráns,allergiás bőr nyugtatására szolgáló bőrápoló krém.Csökkenti a bőr érzékenységi reakcióit.Ezt általánosan az egész arcomra kenem.Könnyű,mégis sűrű,ezáltal jól táplál de mégsem kelt zsíros érzetet.Főként télen érdemes használni,amikor még a hideg szél is szárít.
  • Sensibio Forte, ami a nevéhez híven akkor segít ha borotválkozáskor,kidörzsöléskor,bőrradírozás után kipirosodik néhány helyen a bőrünk.Ez azonnal megnyugtatja az ilyen típúsú irritációkat.
  • A harmadik a  Sensibio DS+ krém,amely egy könnyű állagú krém,és kifejezetten a seborrheás bőr ápolására fejlesztettek ki.Ezt t-vonalban az orrom és a szemöldököm vonalában használom ami a legérzékenyebb része az arcomnak.Ezt a krémet már régóta használom és remekül nyugtatja a hámló arcbőrt,bátran ajánlom mindenkinek aki hasonló gondokkal küzd.

A  3 krémről még tudni kell hogy nemcsak gyógyító hatásuk van de mindegyik jól hidratál is.

Én nagyon megkedveltem ezeket a termékeket és biztos vagyok benne, hogy a jövőben is használni fogom őket. 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr506929739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.