Csigakrém, a tökéletes bőrregeneráló

Csigakrém, a tökéletes bőrregeneráló

2015. február 24. - SMIZEDIVAT by Chaby

csiga-krem2.png

Amikor néhány hónapja összefutottam egy régen látott barátommal,meglepődve tapasztaltam, hogy milyen szépen helyrejött a tinédzserkora óta pattanásos,heges bőre.Nagy lelkesedéssel mesélte, hogy egy internetes portálról rendelt csigakivonatos krém segített leküzdeni a bőrhibáit,és ezzel együtt a gátlásait is.Nagy szemekkel néztem rá,hiszen akkor még nem hallottam arról hogy a csigát krémekbe,a krémet pedig az arcunkra is kenhetjük.Őszintén szólva azóta szerettem volna kipróbálni ezt a különleges dolgot mióta találkoztunk.Sokáig keresgéltem a megfelelő,megbízható forrást,és úgy érzem, most meg is találtam ezt Escargot Norwayben.


Talán már tapasztaltátok az írásaim során, hogy egy kozmetikumnál mindig fontosnak tartom az összetevőket,és úgy találtam, hogy ez a norvég cég valódi alapanyagokkal dolgozik,melyekben meg tudok bízni.

Na de kezdjük az elején?Mi is az a csigakrém?
A csigaszérum fehérjék, glikolsav, allantoin, kollagén és elasztin bonyolult elegye.Mindezt a természet fejlesztette ki, hogy megvédje a csiga bőrét és házát a károsodástól a sziklák, gallyak és egyéb durva felületeken. Klinikai vizsgálatok igazolják, hogy ez a szérum, a természet legnagyobb bőrgyógyászati ​​kincseit természetes formában tartalmazza.Először a chilei csigagazdák fedezték fel a bőrre gyakorolt áldásos hatását,miközben a csigákat készítették elő a francia élélmiszerpiacra.Észrevették hogy a kezük gyorsabban gyógyul a csiganyalkával érintkezve.Az elmúlt években Dél Amerikában és Ázsiában robbant be a szépségpiacra,és még a hollywoodi sztárok sem tudnak betelni ezzel a “folyékony arannyal”,és most egyre népszerűbb Európában is.

csiga-krem-.png

www. escargot. no


Én a Morning Fresh nappali krémüket,és a Night Repair éjszakai krémüket próbáltam ki. A Morning fresh egy könnyedebb és frissebb illatú krém 20% csigakivonattal,és csipkebogyó olajjal.A Night Repair egy sűrűbb,nehezebb állagú krém 45% csigakivonattal. Mindkét krém kézzel készül és a Helix aspersa Muller által termelt szérumot tartalmazza,mely gazdag allantoinban és fehérjékben,és nélkülözhetetlen anyagokban az emberi bőr számára.

Természetes allantoin: javítja és regenerálja a bőrszövetet, lassítja a bőr öregedési folyamatait.

Természetes glikolsav: eltávolítja az elhalt hámsejteket. Tisztítja a bőrt, és természetes peeling hatással bír.

Természetes elasztin és kollagén: strukturális fehérjék és a kötőszövet fő összetevői, lassítják az öregedés hatásait. Megakadályozzák ráncosodást, és segítenek hogy a bőr friss és rugalmas maradjon.

Természetes antibakteriális tulajdonságai: egyfajta védő gát,mely segít felvenni a harcot a pattanást okozó baktériumokkal.


Néhány hete használom és észrevettem hogy a bőrömön az egyenetlenségek kisimultak,a miteszerek csökkentek a t-vonalban,és a foltok is halványultak.Van egy apró heg az államon ami egy régebbi pattanás után maradt vissza.Elsősorban ezt szeretném eltüntetni és remélem ez a krém segít rajta,de ez nyilván több hónapba telik majd. Pillanatnyilag nagyon elégedett vagyok,az államon csökkentek a gyulladások,amely mindig is kritikus hely volt nálam a pattanások szempontjából. Mindenképp szeretnék köszönetet mondani ennek a remek cégnek hogy megismertetett a csigakrém csodás hatásaival.

csiga-krem4.png

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr47204511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.