◄ O U T F I T 2 0 1 5 . 0 7. 0 3 .  Be happy and enjoy your life !

◄ O U T F I T 2 0 1 5 . 0 7. 0 3 . Be happy and enjoy your life !

2015. július 03. - SMIZEDIVAT by Chaby

45.png

 A feliratos pólók évről-évre visszaköszönnek a divatba. Én kifejezetten örülök, mert így könnyen feldobhatjuk a szürke hétköznapokat 1-1 frappáns, vicces felirattal. Tökéletes közlési forma. Nekem mindig jókedvem lesz ha egy mókás szöveges felsővel találkozom. Nem kell túl kombinálni az outfitet, egyszerű szettel, az alapszínek használatával is menő és trendi öltözéket dobhatunk össze. Én ezt a pólót a DeadLegacy webshopban találtam és egyből beleszerettem. 
De mielőtt megvásárolnánk a szöveggel ellátott ruhát, győződjünk meg róla hogy mit is jelent :)

OUTFIT:

Denim jacket: Pull&Bear
Printed T-shirt: DeadLegacy
Ripped jeans: Vintage
Ponyhair slipon: Axelarigato

Ha tetszett a bejegyzés követhettek   FACEBOOKon |  INSTAGRAMon

40kicsi.png

36kesz_kicsi.png

 

41kicsi.png

42kicsi.png

43lookbook_denim.png

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr547586586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.