Bőrmegújítás télen

Bőrmegújítás télen

2015. december 16. - SMIZEDIVAT by Chaby

bioderma_-krem-ds-nodee-rich-arckrem-sensobio-c-vitamin-kemiai-hamlaszto_1.png

Talán furcsán hangzik hogy egy ilyen cikket pont télen ajánlok,miközben elsősorban a tavasz szól a megújulásról,de ennek is oka van.
Nemrég olvastam egy cikket a kémiai hámlasztásról,és nagyon érdekesnek tűnt.Kicsit böngésztem a neten és úgy láttam egész rajongótábora van ,így gondoltam én is kipróbálom. Ha esetleg valaki nem tudná,ez a módszer a mechanikai hámlasztás alternatívája,magyarul az arcradírozást váltja ki egy sokkal kíméletesebb módon.Többféle kezelés létezik,de elsősorban a savtartalomtól függ hogy milyen mértékben hámlasztja a bőrt az arcunkról.Én most így elsőre olyan termékcsaládot választottam ami finoman hámlaszt és segít megszabadulni a hámló egyenetlen bőrtől.A kémiai hámlasztást egyébként kifejezetten napfényszegény időszakban érdemes alkalmazni mivel fényérzékennyé teszi a bőrt.Ezért tavasszal és nyáron kötelező a fényvédő krém használata és érdemesebb az őszi/téli időszakban alkalmazni.

Arcisztítás: Bioderma Intensive Habzó Gél

Elsőként meg kell tisztítani az arcot,én ezzel az érzékeny bőrre való arctisztítóval próbálkoztam.Nem szeretem ha valami nagyon kiszárítja a bőröm és ezt a hipoallergén lemosót még babáknak is ajánlják,úgyhogy bízom benne hogy kíméletes.A használata során azt tapasztaltam, hogy egy síkos réteget képez a bőrömön,nem a szappan használatakor érezhető érdes tapadós érzés,és miután megtöröltem,utána sem volt száraz úgyhogy elégedett vagyok a választásommal.

Hámlasztó: Bioderma White Object Éjszakai Szérum

Elsősorban a pigmentfoltok halványításában segít de glycolsav tartalmánál fogva hámlaszt és nemcsak színében de állagában is egyenletessé teszi a bőrt.Éjszakára kell a bőrön hagyni,és reggel valamilyen hidratálót kell használni.A termék érdekessége hogy egy kis ampulla C-vitamint találunk a dobozban, amit mi magunk önthetünk a szérumhoz.Ezáltal tényleg egy friss szérumot kapunk,amiben az amúgy gyorsan oxidálódó C-vitamin tovább őrzi meg a hatását.Az arcradírok felsérthetik az arcbőrt,ezzel ellentétben ez a hámlasztó eljárás nagyon kíméletesen oldja fel az elhalt hámsejteket,és látványosan puhább és simább lesz a bőrünk. Már több mint két hete használom, kétnaponta esténként kentem fel, őszintén szólva sokkal üdébb és egységesebb lett az arcbőröm, sőt a nyári napozás utáni apró pici sötétebb foltokat is halványította.

Hidratáló : Bioderma Sensibio Rich krém

Kifejezetten érzékeny bőrre való sűrűbb textúrájú arckrém.Télen nagyon szeretem ezt a krémet mert megnyugtatja a kipirosodott bőrömet és jobban táplál,mint a light testvére,viszont mégsem zsíros hanem nagyon jól felszívódik.Teljesen illatmentes úgyhogy bárki használhatja,nemre való tekintet nélkül.

bioderma_-krem-ds-nodee-rich-arckrem-sensobio-c-vitamin-kemiai-hamlaszto_3.png

Fejbőrhámlasztás: Bioderma Nodé K emulzió

Imádom ezt a terméket,mivel hámlasztás témakörben nemigen esik szó a fejbőrhámlasztásról,ezért nagyon megörültem hogy a Bioderma erre is gondolt.Azt figyeltem meg hogy főként télen, amikor az ember fejbőre amúgy is hajlamosabb a korpásodásra,akkor az arcon is gyakrabban alakulnak ki szárazabb területek.Az én tapasztalatom, hogy érdemes egyszerre foglalkozni a két problémával.Ebben a szérumban az összetevők között második helyen szerepel a glycolsav,ami arra utal hogy nagyobb százalékban tartalmazza ezt a hámlasztót.Enyhén csípte a fejbőrömet amikor belemasszíroztam,de ez hamar elmúlt.Szimpatikus hogy sok shea vaj is van benne ami egy természetes tápláló hidratáló anyag,és rögtön meg is nyugtatja a bőrt.Ezt 15 percig kell a fejen hagyni majd samponnal lemosni.Nekem sokat segített a korpa visszaszorításában.

Hajmosás: Bioderma Nodé DS+ krémsampon

Legvégül ezzel a korpásodás elleni samponnal szoktam hajat mosni,ami az én fürdőszobám gyarkran visszatérő vendége.Eltávolítja a makacs korpát és közben táplál is szóval ez megint csak egy olyan termék amit érdemes kipróbálni.

Összegzésképpen annyit mondhatok, hogy a hámlasztás mindenképpen egy nagyszerű találmány.Nemcsak megújult a bőröm de meglepő módon az érzékeny hámlásra hajlamos részeken is jól működik,sőt a korpát is segített csökkenteni. Mivel mostanában nagy divat a szakáll,ráadásul egyre hosszabb és hosszabb,tudjuk ez mivel jár....Viszketéssel és sajnos korpával is.Ez egy jó módszer a megszüntetésére ha valakinek van türelme végigcsinálni.Tanácsom hogy kúraszerűen alkalmazzuk,és mindenképpen teszteljük hogy mennyire bírja a bőrünk a különböző savakat,de én úgy tapasztaltam hogy a Biodermát nagyon jól tolerálja a bőr,ezért kezdésként bátran ajánlom mindenkinek.

 

 Ha tetszett a bejegyzés követhettek  FACEBOOKon |  INSTAGRAMon|

bioderma_-krem-ds-nodee-rich-arckrem-sensobio-c-vitamin-kemiai-hamlaszto_2.png

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr428175738

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.