Mit rejt a táskám egy fesztiválon?

Mit rejt a táskám egy fesztiválon?

2016. július 01. - SMIZEDIVAT by Chaby

001.png

Mindig nagyon várom a nyarat mert Magyarországon vannak a legjobb fesztiválok. Az idei első legnagyobb Sopronban a VOLT fesztivál. Úgy gondoltam, hogy ott a helyem és bulizom egy nagyot, közben persze nektek is megmutatom mi mindent vittem magammal. Mielőtt elindultam Sopronba és elkezdtem csomagolni próbáltam összeszedni néhány praktikus dolgot és egy csomó mókás és őrült kiegészítőt, amelyek nélkül az emberfia nem élhet túl egy féktelen tivornyát.

 0004.png

0005.png

Először is, ami az outfitet illeti : legyen extra kényelmes és ilyenkor érdemes rétegesen öltözni. Én csak egy napra ugrottam le ezért a gumicsizmát otthon hagytam, mivel erre a napra jó időt jósoltak. Ha több napra mentek érdemes egy pár vízálló cuccot is magatokkal vinni .

Én egy laza,  farmer-shortot és egy oversize trikót választottam, mely minden fesztivál alapkelléke. A márvány koptatott vintage farmeringemet imádom, mert múltja van és tökéletes választás egy ilyen alkalomra. Végül egy fehér tornacipőt passzítottam ehhez a basic szetthez és mindezt rengeteg vicces mégis menő kiegészítővel dobtam fel. Ilyen például a hamburgeres zoknim.

0008.png

  1. Fekete snapback arany,tükrös BOY felirattal
  2. Óriás tükörtojásos telefontok: kizárt hogy elhagyjam a tömegben
  3. Fejhallgató ha épp nem a kedvenc zenekarom lép fel
  4. Kerek lencsés,vintage napszemüveg nemcsak napsütésben
  5. Külső aksi a blogger legjobb barátja
  6. iKlips Duo tároló és adat importáló iphone-hoz , a blogger második legjobb barátja
  7. Vízipisztoly , a tánc közben felhevült barátok lehűtésére
  8. Világító tappancsok , amik segítenek ha elvesznék az éjszakában
  9. Vízálló telefontok, ha a barátaimnak is van vízipisztolya
  10. Coca-Cola a felfrissüléshez

 

0007.png 0006.png

 
0003.png

voltfesztival-voltfestival-smizedivat-ferfidivat-fesztival-szett-outfit-divat.png

Őrült kellékekért szerencsére senkinek sem kellett a szomszédba mennie.A kedvenceim amit a fesztiválozók magukkal hoztak:

mit-viszel-fesztivalra-magaddal-vicces-kiegeszito-fesztivalra.png

A nap végén még mókázásra is volt idő. Dórival(Chloe from the woods bloggere) felültünk az óriáskerékre, ahonnan a kilátás és a klíma is fantasztikus volt. Ha itt jártok ezt semmiképpen ne hagyjátok ki. 

volt-fesztival-divatbloggerek.png

Fotók: Hadikfalvi István

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr248860000

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.