◄ O U T F I T 2 0 1 6 . 0 8 .  1 4.  Festival vibes

◄ O U T F I T 2 0 1 6 . 0 8 . 1 4. Festival vibes

2016. augusztus 14. - SMIZEDIVAT by Chaby

 

02_2.png

Ha augusztus akkor Sziget fesztivál. Már nagyon vártam ezt a hetet, főleg Rihanna miatt mert nagy rajongója vagyok és mégsem jön minden nap Magyarországra egy ilyen kaliberű sztár.A Fesztivál idén is nagyon izgalmas programokkal kecsegtetett, többek között a H&M installáció,ami a tavalyihoz hasonlóan nagy sikert aratott a látogatók körében. Most egy varázslatos álomvilág elevenedett meg általuk, ahol a fesztiválozók a felhők fölött érezhették magukat a hintákon, vagy az óriás unikornison ülve illetve a varázstükrök előtt állva, részt vehettek különböző aktivitásokon vagy megpihenhettek a chill zone-ban.
Ahogy a képeken látjátok, én maximálisan jól éreztem magam és a várva-várt Rihanna koncerten is nagyot buliztam a tömeggel. Hatalmas élmény volt látni ahogy táncolt és énekelt a színpadon,igazi "sohavisszanemtérő" élmény.
Az est a Sziget varázslatos fényeivel zárult,amit nehezen hagytam magam mögött. Köszönöm a H&M-nek ezt a csodás élményt.

Outfit
Hoodie : Avicii • H&M collection
Neoprene short, T-shirt , sneakers, socks: H&M 
sunglasses: Prada

 Ha tetszett a bejegyzés követhettek  FACEBOOKon |  INSTAGRAMon| 

13.png

09_1.png

07_2.png

05_3.png

08_1.png

11_3.png

12.png

04_3.png

06_4.png

03_2.png

01_2.png

14-sziget-fesztival2016-hm-street-style-festival-outfit-.png

10_1.png

Fotók: Hadikfalvi István

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr610409618

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.