Utazásom 10 nélkülözhetetlen kelléke

Utazásom 10 nélkülözhetetlen kelléke

2017. július 10. - SMIZEDIVAT by Chaby

 american-tourister-borond-nyaralas-utazas-mit-vigyunk-magunkkal-olympus-penf-fenykepezogep-idros-izzadasgatlo-.jpg

 Olympus PEN f fényképezőgép| Idros izadásgátló spray | Lancaster Sun Sport fényvédő gél | Adidas EQT sneakers | Ray-Ban napszemüveg | Davidoff parfüm | Omorovicza arctisztítóhab | American Tourister bőrönd

 

Nem tudom ti hogy vagytok vele de én már napokkal az utazás előtt elkezdek listát írni mit ne felejtsek otthon. Ez igaz a kisebb utazásokra is amikor egy hosszú hétvégére megyek pihenni. Most összeszedtem néhány kötelező dolgot melyek soha nem hiányozhatnak a bőröndömből,a telefonomon és az irataimon kívül, amik természetesen mindig nálam vannak .

 olympus-penf-fenykepezogep-retro-lcd-kijelzo-.jpg1. Fényképezőgép
Az Olympus PEN F fényképezőgépem nélkül egy lépést sem teszek. Imádok fotózni és én vagyok az a tipikus blogger, aki minden pillanatot megoszt. Maximalista vagyok és szeretem a tökéletes minőséget ha képekről van szó. A PEN F minden ilyen irányú igényemet teljesen kielégíti. Nagyon tetszik a kifordítható ,dönthető érintőkijelző, a retro megjelenése és a négy különböző kreatív vezérlőtárcsa, amivel egyéni hangulatú fotókat tudok varázsolni. Már egy jó ideje ezzel készítem az outfit képeimet és még nem csalódtam benne. Szerezzetek be ti is különböző objektíveket hozzá és bármilyen pillanatot könnyedén megörökíthettek vele. Én a 17mm és a 75mm obival szoktam fotózni.

 

 

 

 

2. Szett 

Kényelmes és jól kombinálható sportos darabok mellett döntöttem, melyeket nemcsak a hétvégén de az utazás alatt is tudok használni. A meleg ellenére csomagoltam be egy Kenzo pulcsit is ha megviccelne az időjárás. A puha anyagból készült farmerem természetesen sosem hiányozhat a táskámból. Gyakorlatilag néhány póló, 1-1 short elég pár napra, felesleges az egész ruhatárat elvinni egy mediterrán országba.

 

idros-izzadasgatlo-spray-nincs-izzadas.jpg

3. Idros izadásgátló spray

A minap véletlenül akadt a kezembe ez a praktikus izzadásgátló spray. Nagyon újszerű megoldás benne, hogy hetente csak kétszer kell használni és a többi napon semmiféle más dezodor használata nem szükséges.  Már ki is próbáltam, és elég este befújni a hónaljat vele, reggel pedig simán lehet zuhanyozni, parfümözni. Nálam az elmúlt napokban a 29-30 fokos hőségben is megállta a helyét. Egy rövidebb, hétvégi kiruccanáshoz tökéletes, mert 5 napig nem kell az izzadással foglalkoznom. Erre az útra tulajdonképpen magammal sem kell vinnem, mivel az indulás előtti napon fogom használni, így még egy plusz hely is marad a bőröndömben.

 

 

 

4. Kulacs
Nyáron a kulacs mindig a táskámban van. Nemcsak divatos kiegészítő ez a Carolina Herrera 212-es fémkulacs, de hasznos a nyári forróságban hiszen így mindig van nálam víz. Ráadásul környezettudatos megoldás is, mert nem veszek naponta műanyag palackokat.

 

lancaster-napozogel-fenyvedo-arc-gel.jpg

5. Lancaster Sun Sport fényvédő gél
Eredetileg sportoláshoz fejlesztették ki de egy masszívabb városnézéshez is kiváló kánikulában, ugyanis nemcsak a z UVB és UVA sugarak ellen véd hanem az infravörös és a látható fénysugarak káros hatása ellen is. Én azért szeretem mert pihekönnyű textúrájú, láthatatlan gél formula és nem lesz zsíros ,ragadós érzés az arcomon ha felkenem. Víz- és izzadság álló , így a strandon is ezt szoktam használni. 

 

 

 

 

 

 

adidas-eqt_support_-sportcipo-sneakers.jpg

6. Egy kényelmes sneaker
Az Adidas primeknit ( légáteresztő kötött textil felsőrész ) cipői már egy ideje nagy kedvenceim mert nagyon könnyűek és egyben kényelmesek is. Biztos hogy ha elutazom akkor magammal viszek egyet vagy már abban megyek. Imádom, hogy az EQT support ilyen menő, az egyik oldala hófehér a belső oldala pedig fekete csíkos és rózsaszín, így minden oldaláról egy igazi meglepetés. 

 

 

 

 

 

 

 

ray-ban-napszemuveg.jpg

 7. Napszemüveg
Márkás napszemüveget leginkább az UV szűrő miatt választok mert jobban megbízok ezekben mint az olcsóbb pár ezer forintos típusokban. Egyszer olvastam egy cikket, hogy több kárt teszek a szememben ha egy UV szűrő nélküli napszemüveget hordok mint ha egyáltalán nem lenne rajtam. Világos színű a szemem ezért láthattok gyakran napszemüveget a képeken is. Most ezt a Ray-Ban színes lencsés kerek fazont csomagoltam be mert illik a sportosabb ,színes cuccokhoz amit magammal viszek.

 

 

 

 

8. Omorovicza arctisztítóhab

Kék színű lágy krém amit könnyű felhabosítani ezáltal gyorsan szét tudom oszlatni az arcomon. Alaposan tisztít és a legjobb, hogy nem szárítja hanem hidratálja a bőrt. Egy egész napos kirándulás után én mindig úgy érzem hogy szükségem van egy hatásos arctisztítóra, ezért viszem magammal.

 

 davidoff-ferfi-parfum-nyari-illat.jpg 9. Frissítő illat
Davidoff Cool Water Pacific Summer Edition
Igazi nyári különlegesség. A gyümölcsös illatjegyek mint a citrom,mandarin, grapefruit és a frissítő hatású fűszerek mint a menta, a boróka,a zsálya,és a bazsalikom keveredik a szantálfa alapillatával. Nyári szezonban szeretek ehhez hasonló friss parfümöket használni, mert eszembe juttatják a tengerpart hangulatát. 

 

 

 

 

 

 

 american-tourister-borond-nyaralas-utazas-mit-vigyunk-magunkkal-mit_pakoljunk_be-.jpg10 . American Tourister bőrönd
Ahhoz, hogy a kedvenc dolgaimat még egy hosszú utazás során is tökéletesen megvédjem beszereztem egy kemény fedeles gurulós bőröndöt. Mindig is zavart, hogy az emberek többsége nem foglalkozik az utazóbőröndje kinézetével és minőségével. Én most nagyon büszke vagyok, hogy a nagy bőröndöm és a kézipoggyászom is passzol egymáshoz és ráadásul remekül mutatnak együtt. Emellett az AT Facebook oldalán láttam  egy kis videóban, amint ledobják az egyik bőröndöt az Erzsébet hídról és semmi baja nem lett, olyan strapabíró.  Ez engem meg is győzött.
Legjobb tulajdonsága még, hogy ultra könnyű és négy keréken gurul, így lazán magam mellett tudom tolni és sokkal több cuccot vihetek magammal. A TSA biztonsági zár is egy tök jó dolog, ha valaki az USA-ba utazik. Alig tudtam választani a Bon Air színes kollekciójából,mert mindegyik árnyalat nagyon tetszett, voltak élénkebb színűek és pasztellesebbek is. Én végül is a fehér és a pasztellkék mellett döntöttem. Van egy szuper hírem nektek, ha augusztus 31-ig az American Tourister oldalán vásároltok, használjátok a kódomat: Smize20 , akkor 20% kedvezményt kaptok a Bon Air bőröndökre. Jó nyaralást !

 

Remélem hasznos tippeket adtam a csomagoláshoz 

Üdv,

chaby2.png

Ha tetszett a bejegyzés követhettek  FACEBOOKon |  INSTAGRAMon|

am3gif.gif

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr6412646295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.