Rémisztő halloween-i ötletek

Rémisztő halloween-i ötletek

2017. október 16. - SMIZEDIVAT by Chaby

 coca_cola_zero_halloween_vampire_remiszto_legjobb_vampir_maszk_blogger_chaby_smizedivat_divatblog_toklampa.png

Vámpír Outfit: Bőrdzseki, pulóver: H&M | Bőrnadrág: H&M Studio 2017 | Bakancs: Vintage |   Kiegészítők: Vámpírfog, művér: PartyPoint| Coca-Cola Zero |  Töklámpás: Tiger shop | 

 

Időben készülj fel a Halloween-i partyra :) Készítsd el saját kezűleg a dekorációt , a nassolnivalót és a jelmezt . Összegyűjtöttem néhány nagyszerű ötletet amivel tuti sikert arathatsz a vendégek és haverok körében

 

1.  Dekoráció

Halloween-i party elsősorban a szuper dekorációkról szól, így néhány pók, denevér és töklámpás nem hiányozhat a lakásunkból. Ha nem szeretnél undorító levágott testrészeket az otthonodban látni, viszont egyszerűen és olcsón szeretnéd elkészíteni az igényes és menő dekorációs elemeket akkor íme néhány remek ötlet.
Én ijesztő denevéreket fekete kartonból készítettem el, néhány száraz gallyat az udvarról szedtem, narancssárga és fehér héliumos lufikra pedig hátborzongató fekete arcokat festettem. Kiegészítésként pedig vásároltam néhány kelléket, koponya formájú poharat, 1-2 díszpárnát, gyertyatartót.  

Ha nincs időtök készíteni dekorációt akkor a Tiger shopban  és a PartyPoint-ban nagyon jókat találok illetve rendelni is tudtok  eszméletlen jó cuccokat a Grandinroad-ról  . 

 

halloween_dekoracio_lakas_otthon_homedecor.png

 

halloween_dekoracio_lakas_otthon_homedecor_feher.png

 cc_600.gif

 

2.  Rémisztő falatok 

A fincsi de annál rémisztőbb falatok a Halloween-i házibulik nélkülözhetetlen kellékei. Készítsetek édes vagy sós nassolnivalókat a lényeg, hogy minél ijesztőbbek legyenek. Egy kis képzelőerővel szuper menüsort állíthattok össze, és akár Mindenszentekre , Hallottak napjára is marad belőle.
Összegyűjtöttem a kedvenceimet melyek nem igényelnek hatalmas főzőtudományt ,csupán kreativitást és néhány perc alatt elkészíthetőek. Jöhet a Hókusz-pókusz?!?

halloween_kaja_dekoracio_sutemeny_vicces_etel_finom_receptek.png

halloween_kaja_dekoracio_sutemeny_vicces_etel_finom_receptek_finomsagok_1.png

 

3. Maszkok

Egyetlen jelmez sem lehet tökéletes maszkok és álarcok nélkül. De nekem mégis a különleges arcfestések  tetszenek a legjobban. A kedvenceim : csontváz, farkasember és bohócarc. 

Én idén a vámpírnak öltöztem, ahogy a fenti képen láthatjátok. Nem is gondoltam volna, hogy egy  kis fekete smink, egy vámpírfog és művér a számszélére elég , hogy ilyen ijesztő külsőt kapjak. 

 

halloween_maszk_kosztum_jelmez_fekete_csontvaz_ijeszto_legfelelmetesebb_maszkok.png

Jó halloweenezést nektek :)

Üdv,

chaby2.png

Ha tetszett a bejegyzés követhettek  FACEBOOKon |  INSTAGRAMon|

 

Képek: pinterest, instagram, saját 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr2812942593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.