◄ O U T F I T-  2018 Menő kulcsdarabjai

◄ O U T F I T- 2018 Menő kulcsdarabjai

2018. január 13. - SMIZEDIVAT by Chaby

09_2.png

Épphogy csak átléptünk az újévbe és én már azt kutatom, hogy milyen trendek lesznek 2018-ban. Most 4 trendet szeretnék nektek bemutatni 1 outfiten keresztül, melyek a 90-es évek újjászületésével a 2018-as évben is hódítani fognak.

 

1.Bőr Bomberdzseki
A bomberzsekit a 90-évek legvagányabb rapsztárjai vállukra lazán hátracsapva viselték és az elmúlt években folyamatosan sikerült divatban maradnia, kisebb nagyobb átalakulásokkal. A bőrdzsekik, bomberdzsekik a nyár kivételével szinte minden szezonban jól alkalmazhatóak,nem lesz ez másképp az idén sem. Nekem ez a bélelt kecskebőrből készült bomber dzseki az egyik kedvencem a hideg évszakokban. Annyira örülök, hogy beszereztem, még jó pár évig menő lesz. Imádom a hátán lévő izgalmas hímzést.

 

2.Keresztbevetett övtáska
Az övtáskát, lánykori nevén hasitasit mindenki jól ismeri az elmúlt évszázad végéről, amikor virágkorát élte, majd szégyenlősen elbújt a gardrób mélyén, és sosem vallottuk be, hogy valaha hordtuk. Most új formájában tért vissza ez az elfeledett férfitáska a divatba, így a hátizsákok mellett egy szuper övtáskával mindenki újra menő lehet. Igazából bármely testrészünkre rádobhatjuk, akár lehet kicsit nagyobb, mint korábbi elődei, készülhet különleges anyagokból, akár bőrből is. Én ezt a marhabőrből készült fazont most rendeltem online. Elég nagy duplarekesszel rendelkezik ,így sok minden belefér és végre nem cipelek felesleges dolgokat a hátizsákomban :)

 

3. Jogging nadrág
Ez a ruhadarab nem újdonság, már az előző évben is kezdte felütni a fejét , de úgy érzem 2018-ban fog igazán kiteljesedni. Sose gondoltam volna, hogy imádni fogom a szabadidőnacit utcai viseletként hordani, de kényelmessége mellett kiválóan kontrasztot alkothat például egy szuperelegáns szövetkabáttal. A klasszikus pamut mackónacit én most bőrre cseréltem, hogy a szettem még karakteresebbé váljon.

 

4. Mintás sportcipő
Azt hiszem a sportcipő-trendet senkinek sem kell bemutatni, én az elmúlt évek során sneakeraddict lettem. Karácsonyra meg is leptem magam ezzel a szuper menő lábbelivel, amelyet szinte leimádkozni sem lehet rólam. A stílust megspékelve, csakhogy fokozzam a 90-es évek retro hatását, egy menő sportzoknit húztam a nadrágom aljára.

Nektek melyik tetszik?

 

Üdv

chaby2.png

04.jpg

07.jpg

01.jpg

06.jpg

11_1.jpg

05.jpg

10_3.png

03.jpg

08.jpg

Fotók:Hadikfalvi István

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr5113570371

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.