◄ O U T F I T 2 0 1 5 . 0 7 . 1 9 . Festival season

◄ O U T F I T 2 0 1 5 . 0 7 . 1 9 . Festival season

2015. július 19. - SMIZEDIVAT by Chaby

07.png

Javában tart a fesztivál-szezon és úgy gondoltam adok néhány tippet, mit érdemes viselni egy igazán menő fesztiválon :) Egy kicsit előre gondolkodtam és összeállítottam az egyik idei Sziget outfitemet, ugyanis ebben az évben semmiképpen nem hagyom ki.

Mindig is szerettem a magyar divat mellett kampányolni és támogatni a hazai divattervezőket. Én most két tehetséges designertől választottam kiegészítőket. Egy praktikus hátizsák elengedhetetlen alapdarab ilyenkor, hiszen mindenféle apróságot belepakolhatunk és a koncert idején tánc közben sem kell szorongatnunk a kezünkben semmit, hiszen csak a vállunkra dobjuk és tombolhatunk :) Ezt a vadító arany zsákot a GALLA idei kollekciójában találtam. A másik kényes téma, hogy milyen lábbelit viseljünk. Én egy kényelmes, menő és teljesen egyedi formabontó magyar lábbelit szemeltem ki magamnak. A Pikkpack egy méretre vágott bőrből és egy cipőfűzőből áll,  melyet végül egy fűzési technikával magunk formálunk a lábunkra. A design teljesen illeszkedik a mai slip-on/ espadrilles divathoz, ráadásul uniszex darab , mely a vízibivalybőrnek köszönhetően strapabíró és tökéletes egy ilyen alkalomra. Az inspirációt a tradicionális magyar bocskor adta, így igazi hungarikumként most újjáéled Pikkpack formában. Mindezeket egy oversized felsővel és egy csillagos rövidnadrággal kombináltam a H&M kínálatából.

OUTFIT
Oversized T-shirt: H&M
Short with starts: H&M
Gold bakcpack: GALLA
Leather shoes: PIKKPACK
watch: DANIELWELLINGTON

 Ha tetszett a bejegyzés követhettek   FACEBOOKon |  INSTAGRAMon

magyar-divat-street-style-ferfidivat-menswear-pikkpack-shoes-galla-hungarian-designer-smizedivat-black-outfit-menstyle_6.png

lookbookk.png

magyar-divat-street-style-ferfidivat-menswear-pikkpack-shoes-galla-hungarian-designer-smizedivat-black-outfit-menstyle_8.png

magyar-divat-street-style-ferfidivat-menswear-pikkpack-shoes-galla-hungarian-designer-smizedivat-black-outfit-menstyle_4.png

magyar-divat-street-style-ferfidivat-menswear-pikkpack-shoes-galla-hungarian-designer-smizedivat-black-outfit-menstyle_2.png

magyar-divat-street-style-ferfidivat-menswear-pikkpack-shoes-galla-hungarian-designer-smizedivat-black-outfit-menstyle_9.png

magyar-divat-street-style-ferfidivat-menswear-pikkpack-shoes-galla-hungarian-designer-smizedivat-black-outfit-menstyle_7.png

magyar-divat-street-style-ferfidivat-menswear-pikkpack-shoes-galla-hungarian-designer-smizedivat-black-outfit-menstyle_5.png

magyar-divat-street-style-ferfidivat-menswear-pikkpack-shoes-galla-hungarian-designer-smizedivat-black-outfit-menstyle_3_-shoes.png

magyar-divat-street-style-ferfidivat-menswear-pikkpack-shoes-galla-hungarian-designer-smizedivat-black-outfit-menstyle_1.png

Fotók: Szín Róbert / @Robertcolour 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr187637936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.