◄ O U T F I T 2 0 1 5 . 1 2. 1 4. Perfect Grey

◄ O U T F I T 2 0 1 5 . 1 2. 1 4. Perfect Grey

2015. december 14. - SMIZEDIVAT by Chaby

01_eles.png

A szürke színt legtöbben unalmasnak tartják, és bevallom őszintén én is sokáig hanyagoltam a ruhatáramból. Most a téli szezonban viszont elkezdtem megbarátkozni vele és milyen jól tettem. A divatban nagyon jól alkalmazható ez a semleges árnyalat amely sok más színnel könnyen párosítható. Akár elegáns, akár  letisztult de akár egy casual szett alapdarabja is lehet ez a szín. Én izgalmas kötött textúrákkal és puha gyapjú anyagokkal ellensúlyoztam a szín egyszerűségét. Egy acél-szürke fémszíjas karórát, egy kényelmes farmert , egy kötött zakót és egy bakancsot választottam ehhez az outfithez. 

Outfit

kötött zakó, farmer: Gasjeans
karóra: Calvin Klein
Feliratos gyapjú sál: H&M

Photos by VivienAratophotography

 

 Ha tetszett a bejegyzés követhettek  FACEBOOKon |  INSTAGRAMon|

03_1.png

06_3.png

04_1.png

05_2.png

calvin_klein-prokarorak-ferfi-ora-karora.png

02_1.png

10a.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr818172226

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.