DIY- Balkonláda renoválás

DIY- Balkonláda renoválás

2021. július 07. - SMIZEDIVAT by Chaby

polifarbe_balkonlada_festes_erkelyre_kaspo_festes_2.jpeg

A balkonládák a teraszomon már régóta megvannak, igazi családi örökségnek számítanak, Apukám barkácsolta őket gyerekkoromban. Fából készültek, és kb 4 éve tettem fel ide őket, úgy hogy előtte egy kis fehér festékréteget kaptak.

Most, hogy úgy döntöttem felújítom kicsit őket, meglepődve tapasztaltam, hogy az idő mennyire megviselte a felületüket. A fa részek is berepedeztek, de főként a festék pattogzott fel, hát mondhatni, épp itt volt az ideje hogy új ruhát kapjanak. A szín nem volt kérdéses az viszont igen, hogy milyen festék kerüljön rájuk, hiszen elég erős nap éri a balkont szinte egész nyáron.

 

polifarbe_balkonlada_festes_erkelyre_kaspo_festes_3.png

polifarbe_balkonlada_festes_erkelyre_kaspo_festes_2.png

Első lépésként átcsiszoltam a durvább részeket dörzspapírral, az egészet felesleges lett volna, mert a már meglévő festékre könnyen rá tud tapadni a következő réteg.

A Poli-Farbe Cellkolor Aqua vízzel hígítható univerzális alapozójával kezdtem a festést, mivel kültéri használatnak is ellenáll, illetve elfedi a kisebb egyenetlenségeket a felületen.

Száradás után a A Poli-Farbe Cellkolor Aqua vízzel hígítható selyemfényű zománcfestéke következett, amire azért esett a választásom, mert tartós védelmet ígért, és szintén ajánlott kültéri alkalmatosságokhoz. Jó sűrű festék és nagyon szépen befedte az egészet, mázolni is gyorsan lehetett.1-1 réteg elégnek bizonyult.

A száradási idők az alapozó esetében 12-, a festéknél pedig 24 óra ajánlott, szabad téren nekem sokkal gyorsabban megszáradt.

 A végeredmény magáért beszél. Magam is meglepődtem milyen csodás vakító fehér virágládákat készítettem ezzel az egyszerű művelettel. Most már a muskátlik is örülhetnek, hogy milyen szép új helyük lett.

 

Csodáljátok meg ti is!

 

polifarbe_balkonlada_festes_erkelyre_kaspo_festes_4.png

polifarbe_balkonlada_festes_erkelyre_kaspo_festes_3.jpeg

polifarbe_balkonlada_festes_erkelyre_kaspo_festes_6.png

polifarbe_balkonlada_festes_erkelyre_kaspo_festes_1.jpg

 

A bejegyzés támogatója: Poli-Farbe Kft.

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr1016612674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.