LUSH finomságok

LUSH finomságok

2014. szeptember 17. - SMIZEDIVAT by Chaby

"Hogyan ismerünk fel az utcán egy Lush rajongót? Hogy jártában-keltében folyton a kezét szagolgatja"-ezt egyszer egy Lush kiadványban olvastam,és mennyire igaz! Én is ezt csinálom,hiszen órákig érezhető az illatuk,mintha sosem hagytam volna abba a tusolást,pedig már rég elindultam otthonról. Most újabb izgalmas termékeket tudtam kipróbálni, és ígérem szaglászásban nem lesz hiány! Orrokat előkészíteni! 
Flying fox tusfürdő: olyan sok méz van benne hogy a méhek megpróbálják visszaszerezni!Sűrű aranysárga mézszerű állaga és nagyon határozott érzéki jázminillata teszi olyan csábítóvá. Habár én azért szeretem a Lusht mert nagyon sokféle uniszex termékkel rendelkezik,a Flying Fox-ot mégis inkább hölgyeknek ajánlanám. Érdekessége,hogy a világ több  tájáról is származó mézet kevertek bele,így például magyar méz is található benne. Miután magunkra kentük ezt a különleges afrodiziákumot,áldozatunkat garantáltan lépre csalhatjuk vele!
Rub Rub Rub tusradír: amikor először fogtam a kezemben,meglepődtem milyen súlya van.Mondhatni mint egy sózsák,hiszen rengeteg tengeri sót tartalmaz,amit eddig még egyetlen tusradírnál sem tapasztaltam. Aztán amikor letekerem a doboz tetejét,előkúszik a friss tengeri szellő illata.Én ezt a tusolót használat közben szerettem meg és most már biztosan tudom hogy ha elfogy újra fogom vásárolni.A friss citromlé,a jázmin,a narancslé,a mimóza és a tengeri só elegye egy olyan üde,és élénk illatkompozíciót alkot,ami mindkét nem kedvence lehet.A hatása pedig egyedülálló: masszíroz,radíroz,mégis táplál,és egyáltalán nem szárítja a bőrömet.
It's a raining men tusfürdő:a nevét látva előszór nem tudtam eldönteni hogy ez vajon egy férfiaknak szóló termék lenne,vagy csak egy vicces elnevezés az alkotója részéről.Az állaga egy finom karamell öntetre hasonlít,és az illata olyan mélységeket rejt amivel egyszerűen nem lehet betelni.Édes,mint egy cukormáz,mégsem gejl,a narancstól egy kicsit friss,a trópusi virágoktól egzotikus.Engem a zuhany alól egy dél amerikai esőerdőbe repít ahol a trópusi eső mossa le rólam a mindennapi stresszt!
Turkish delight tusolókrém:a tusolókrémek mostanság nagy kedvenceim lettek,hiszen remekül ápolnak,és helyettesítik a testápolókat,amolyan 2 az 1-ben módon.Fürdés és törölközés után nem marad rajtunk az a ragadós érzés,mégis remekül puhán tartják a bőrt,az idő tényezőről nem is beszélve!Ez a nagyszerű massza a társai közül is kiemelkedik,hiszen rengeteg különlegességet zsúfoltak bele.Ezáltal igazi luxus termék válhatott belőle.Az állaga egészen sűrű,mint egy vajkrém és található benne rózsavíz,kókuszolaj,mandulaolaj,kakaóvaj,rózsaolaj,neroli olaj.Illatát egyértelműen a rózsa határozza meg,ami egy török fürdő hangulatával ajándékoz meg minket a használata során.
 
Mangnificent: ez a szappan a Lush egy újabb alkotása,amit a mangó szárított és friss hozzáadásával készítettek.Nemcsak remekül tisztít,táplál,de egyáltalán nem tartalmaz tartósítószereket.A friss mangó,a kókuszolaj és a sziciliai citrom hűsítő illata vár rátok is ha ezt kipróbáljátok.
 
Veganese: könnyű hajkondícionáló,melyben tengerimoszat-zselé alaphoz levendula- és rozmaringfőzetet adtak és egy jó adag friss citromlevet is, hogy a hajadnak szép fénye legyen.Illata üde citromos,amelyet nagyon sokáig érezni a hajunkon.Nem nehezíti el,nem zsírosítja frizuránkat,ugyanis nem tartalmaz lanolint.Újabb uniszex illat,amit bárki nyugodtan használhat.Nálam ez egy favorit!
9 to 5: Folyékony krémes arclemosó,ami gyengéden tisztítja a bőrt. Állaga sűrű tejszínszerű,melyet az enyhe mandula és a virágillat elegye lengi körül. Úgy készül,hogy friss dendrobium orchideát egész éjszakára mandulaolajba áztatnak, majd szűréssel eltávolítják a szirmokat. A virágokból kioldódott anyagokkal gazdagított mandulaolaj lesz az arclemosó alapja. Bájosan könnyű illatot adnak hozzá, melyet kerti loncból és ilang-ilangból kevernek ki.Szerintem egy nagyon hasznos termék lehet annak akinek nem zsíros a bőre és egy hatékony arctisztítót keres,ami nem irritálja,és nem szárítja ki a bőrét. Illata visszafogott,nem tolakodó,ezért bárkinek ajánlom.

 

 


 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr716799379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.