◄ O U T F I T 2 0 1 5 . 0 9 . 23 . NEW YORK FASHION WEEK I.

◄ O U T F I T 2 0 1 5 . 0 9 . 23 . NEW YORK FASHION WEEK I.

2015. szeptember 23. - SMIZEDIVAT by Chaby

new-york-fashion-week-moschino-jeremy-scott-2016-street-style.png

Az elmúlt két hét igencsak gyorsan elrepült , rengeteg tapasztalattal és sok-sok pozitív érzéssel tértem vissza Budapestre. Nagyon izgalmas volt a new york-i utazásom , nemcsak a város de a divathét atmoszférája is hihetetlenül feltöltött. Amerika már tavaly belopta magát a szívembe, és idén ez csak erősödött. Eddig csak filmek és csodás fotókból nyertem inspirációt de élőben átélni megérezni a város rezgéseit, látni az utcákat , a hatalmas épületeket , a sok stílusos embert.... felemelő érzés.

A pezsgő szeptemberi szezon mindig a New York Fashion Week-el kezdődik el, ilyenkor az egész világról összegyűlnek a divatszerkesztők, stylistok ,fotósok, divatbloggerek és mindenki aki a divatért rajong. Nehéz leírni szavakkal azt a nyüzsgést ami a divatbemutatók előtt zajlik. A rengeteg street style fotós keresi a legérdekesebb, legmenőbb, legstílusosabb karaktereket hogy aztán a magazinok hasábjain 1-1 trendelőrejelzésben nyújstson inspirációt az olvasóknak. Nem túlzok ha azt állítom, hogy ma már izgalmasabb a street style a divathét idején mint maga a bemutatók. Sok fotós és magazinszerkesztő kifjezetten azért utazik országokat hogy a milánói, a párizsi, a new york-i divathéten lencsevégre kapja az utca embereit. Én is csak kapkodtam a fejemet, a Jeremy Scott show előtt ,hiszen rengeteg stílusos karaktert láthattam és emellett sok sztár is a meghívottak között volt; többek között ,pl.: Miley Cyrus, Nicki Minaj, Nicky Hilton, Rita Ora is megmutatta magát. Annyira nagyszerű , hogy én is egy kicsit részese lehettem ennek a hatalmas eseménynek, hiszen itthon nem valószínű hogy ilyen rendezvény lesz a következő évek során.

Ezen a napon ezt a színes, feltűnő Moschino outfitet viseltem a tervező tiszteletére, melyre a Fashiondays.hu  oldalon találtam rá. Nagyon örültem neki, mivel MO-on nincsen a Moschino-nak márkaüzlete, és kizárólag külföldi webshopokból lehet megrendelni. Többek között azért szeretem a Fashiondays oldalát, mert remek designer márkákhoz lehet hozzájutni , ráadásul kedvezőbb áron. 
Kiegészítőként bársonykeretes RayBan napszemüveget, baseball sapkát és az ikonikus Adidas Stan Smith  sportcipőt választottam stílusban hozzá passzoló zoknival :) A mókás, sportos megjelenést végül egy jól szabott , sötét színű H&M Modern Classic zakóval tettem komolyabbá. Szerencsére nemcsak nekem volt a kedvenc összeállításom, hanem rengeteg street style fotósnak is akik sok-sok képet készítettek az outfitemről. 

OUTFIT

Printed T-shirt: MOSCHINO - Fashiondays.hu 
Printed short: MOSCHINO - Fashiondays.hu 
Sneakers: Stan Smith - Adidas
Sunglasses: RayBan
Black blazer: H&M Modern Classic

 

Ha tetszett a bejegyzés követhettek  FACEBOOKon |  INSTAGRAMon

02kicsi.png

moschino-street-style-new-york-2015-spring-summer-2016-menswear-ferfidivat-fashiondayshu-rayban-new-york-fashion-week_5.png

moschino-street-style-new-york-2015-spring-summer-2016-menswear-ferfidivat-fashiondayshu-rayban-new-york-fashion-week_1.png

moschino-street-style-new-york-2015-spring-summer-2016-menswear-ferfidivat-fashiondayshu-rayban-new-york-fashion-week_4.png

moschino-street-style-new-york-2015-spring-summer-2016-menswear-ferfidivat-fashiondayshu-rayban-new-york-fashion-week_6.png

photo-new-york-street-stye.jpg

moschino-street-style-new-york-2015-spring-summer-2016-menswear-ferfidivat-fashiondayshu-rayban-new-york-fashion-week_1.jpg

moschino-street-style-new-york-2015-spring-summer-2016-menswear-ferfidivat-fashiondayshu-rayban-new-york-fashion-week_3.png

moschino-street-style-new-york-2015-spring-summer-2016-menswear-ferfidivat-fashiondayshu-rayban-new-york-fashion-week_2.png

01kicsi.png

03kicsi.png

newyorkkk2.png

Fotók: Szín Róbert / @Robertcolour 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr897806178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.