Luxus arckezelés Nu Skin-nel

Luxus arckezelés Nu Skin-nel

2018. július 05. - SMIZEDIVAT by Chaby

 nuskin_galvanic_spa_system_kezeles_luxus_arckezeles.png

Tulajdonképpen nem árulok el nagy titkot, ha azt mondom fontos számomra a külsőm. Szeretem a szép dolgokat, mindig is nyomon követtem a divat alakulását, talán innen is ered a blogom megszületésének ötlete. Természetesen ha a szépségről beszélünk, hogyan is feledkezhetnénk meg a szép és egészséges bőrről, amely talán még a stílusunknál is sokkal fontosabb tényező.

Az életem során -azt hiszen szerencsésnek vallhatom magam- sosem voltak feltűnő bőrhibák az arcomon, ezért nemigen jártam kozmetikusnál sem. Az utóbbi években mégis sokszor gondoltam rá, hiszen egy alapos kozmetikai kezelés csodákat művel az ember fia, lánya arcbőrének általános állapotával.

nuskin_galvanic_spa_system_luxus_kezeles_otthon_aram_lifting_face_arcvasalas_1.jpg

Mindezek után természetes hogy ujjongtam, amikor hallottam a Nu Skin ageLOC® Edition Nu Skin Galvanic Spa System™ II készülékéről. Időm híján tökéletesnek tűnt számomra egy olyan módszer, amely otthoni kezelésekkel kiválthatja a kozmetikusnál eltöltött időt, és mondhatom, hogy nagyon igényes, professzionális márkának tűnt, ahogy a weboldalon nézelődtem. 

gif_2.gif

 

Miután birtokomba került ez a kis futurisztikus készülék, izgatottan próbáltam ki a hozzá illő arckezelő gélekkel. Nagyon tetszik, hogy néhány perc szükséges a használatához, és mégis csodásan végzi a dolgát. Maga a gép galvánáram segítségével juttatja a hatóanyagokat a bőrbe, méghozzá ötször hatékonyabban mintha egyszerűen csak bemasszíroznánk a kezünkkel. A hozzá ajánlott kétfajta szériumot egymás után kell az arcunkra kenni, és külön-külön a készülékkel átsimítani. Az első gél gondoskodik a bőr előkészítéséről, megtisztításáról a második gél hidratál, és revitalizál, célba veszi az öregedés látható jeleit. Én nagyjából 4-szer használtam eddig és minden alkalommal éreztem, hogy feltölti a bőrömet, kisimítja, emellett nagyon puha lett és a pórusokat is összehúzta ezáltal egységesebb lett.

nuskin_galvanic_spa_system_luxus_kezeles_otthon_aram_lifting_face_arcvasalas_3.jpg

nuskin_galvanic_spa_system_luxus_kezeles_otthon_aram_lifting_face_arcvasalas_arcfiatalito.jpg

Amikor valaki ajánlotta ezt a kis készüléket, akkor csak annyit mondott - Chaby mindenképpen próbáld ki ezt az arcvasalót, mert gyönyörű lesz a bőröd tőle. Nem tudom, hogy mennyire nevezhetjük vasalásnak ezt a technológiát, viszont ez a mondat azóta is megragadt bennem, hiszen annyira jól jellemzi a végeredményt. Ami még jó benne, hogy az egész család használhatja, ezáltal sok pénzt spórolhatunk vele. 4 fajta kezelőfej is jár hozzá (arc, fejbőr, test, és egy célzott a nehezen elérhető, kisebb bőrfelületekre) tehát több funkciót is elláthat.

Mindenképp próbáljátok ki ti is, mert nekem nagyon bevált.

 

Üdv

chaby2.png

nuskin_galvanic_spa_system_luxus_kezeles_otthon_aram_lifting_face_arcvasalas_2.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr7214086005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.