Kötelező darabok a Polo Ralph Laurenttől

Kötelező darabok a Polo Ralph Laurenttől

2018. július 16. - SMIZEDIVAT by Chaby

 

00_blogposzt.png

Tavaly ősszel már mutattam néhány nagyszerű outfitet nektek a Polo Ralph Laurentől és most idén a tavaszi/nyári kollekcióból is összeválogattam a kedvenceimet. A cél az volt, hogy egymással is jól kombinálható darabokat mutassak be, de olyanokat melyeket különböző napszakokban lehet viselni. 

A laza hétvégi kiránduláshoz egy klasszikus piquet pólót egy vászon shorttal , a kockás zakót, fehér nadrággal, mokaszinnel pedig egy nyáresti iszogatáshoz választottam. De a játékos darabok szerelmeseire is gondoltam. Imádtam a Polo Bear bomber dzsekit és a pamut rövidnadrágot , melynek farzsebéből egy kismaci kandikál ki.

Talán mégis a legközelebb állt hozzám a csíkos ing, len zakó kombináció mely jól megragadta a Polo Ralph Lauren márka lényegét. Kényelmes de mégis elegáns viselet, mely szerintem minden férfinak jól áll.

 

Üdv

chaby2.png

00_blogposzt5.png

00_blogposzt2.png

00_blogposzt3.png

00_blogposzt1.png

00_blogposzt0.png

Fotók: Hadikfalvi István

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr2714102347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.