Kreálj álomhálószobát 6 egyszerű lépésben !      

Kreálj álomhálószobát 6 egyszerű lépésben !    

2018. augusztus 06. - SMIZEDIVAT by Chaby

001_1.png

 

A költözés óta nem változtattam a hálószobám hangulatán, igazi skandináv szürke-fehér kombináció volt az uralkodó , ezért itt volt az ideje egy kis frissítésnek. Az idei nyári trendek, főleg az etnikus természet inspirálta stílusok nagyon magával ragadtak, ezért arra gondoltam, hogy ez lesz a kiindulópont. Ha ti is szeretnétek változtatni otthonotok stílusán akkor most megmutatom 6 lépésben az ethnic stíluson keresztül, hogyan tudtok egy hívogató és pihentető álomhálószobát létrehozni. 

 

1. Ágy

Az egyik legfontosabb a megfelelő ágy kiválasztása. Nekem egyszerű vonalú fekete-barna Malm ágyam van az Ikeából, ami jól kombinálható sok stílussal. Most trükkösen, szinte teljesen eltüntettem textilekkel. Ha ti sem akarjátok lecserélni az ágyatokat, akkor erre tökéletes megoldás az ágyszoknya használata, mellyel könnyedén új külsőt varázsolhattok neki és így még kényelmesebb, puhább lesz a hatás.

002_1.png

2. Párnák és ágynemű

Igazán stílusos és meghitt hangulatot teremhettek, ha sok-sok díszpárnát raktok az ágyra. Itt fontos , hogy passzoljon stílusban az ágyneműhuzattal. Imádom a len ágyneműket, melyek most nemcsak elképesztően divatosak, hanem jól illenek a natural ethnic stílushoz. A szürke-törtfehér csíkos len textúra és a fakó okkersárga árnyalat remekül kiegészíti egymást. A hagyományos vidéki hangulatot vidám feliratos párnákkal színesítettem, melyeket a H&M Home kollekciójában találtam.

003.png

004.png

007.png

Len Ágynemű, párnák, bögre, szalvéta : H&M home 

3. A megfelelő szőnyeg

Ez egy fontos kérdés, hiszen nagyon meghatározhatja a szoba hangulatát. Figyeljetek oda mindenképpen akár mintásat vagy egyszínűt választotok, a szoba stílusához feltétlenül passzoljon. A természetes kender anyagból készült jutaszőnyeg , durva rostos textrúrája e stílus egyik ismertetője. Én erre a H&M home-ban bukkantam.

005.png

006.png

4. A tökéletes éjjeliszekrény

Szeretem a kreatív ötleteket ezért mindig próbálok a szokványostól elrugaszkodni és valami szokatlannal kísérletezni. Így jött az ötlet hogy egy farönk és egy régi bárszék legyen az éjjelszekrény. Mindkettőt magam festettem le, lazúrosan akril festékkel. A szükséges dolgok mellett még 1-2 dekoráció is ráfért, így az ébresztőóra és a könyvek mellett egy csokor levendula és egy finom H&M HOME illatgyertya is helyet kapott. Higgyétek el, hogy a pihentető alváshoz, ezek az illatok hozzá segítenek.

008.png

 

5. Dekoráld a falad hangulatos fotókkal

Ahogy a szoba elrendezése engedi, akár az ágy fölé vagy mellé is rakhattok hangulatos képeket, vagy inspiráló idézeteket. Szakmámból adódóan imádok festeni és rajzolni ezért tele van a lakás az alkotásaimmal. Itt található a galériafalam is ahol különböző grafikák és fotógráfiák is vannak. Ti is díszítsétek a szobátokat akár absztrakt vagy hangulatos képekkel, melyek otthonossabbá teszik az enteriőrt főleg ha saját alkotásaitok vesznek körül.

009.png

 

6.Extra kiegészítő egy ágypad

Végezetül, az álomszoba egyik nélkülözhetetlen kelléke ami legalább olyan fontos mint a koktél szélén a citromkarika, nem más mint az ágypad. Ez a bútordarab nemcsak a hálószoba ékessége, hanem egy hasznos kiegészítő is, hiszen a díszpárnákat vagy a ruháinkat lefekvéskor rá lehet dobni. Nekem nagyon megtetszett ez a puritán stílusú kezeletlen cseresznyefából készült robosztus darab, mely többfajta stílushoz is jól passzol.  A cseresznyefa tulajdonsága, a nyírfa sárgás árnyalatától eltérően hogy picit rózsaszínesebb fakóbb árnyalatú ezért nem is kezeltem semmilyen páccal.

0010.png

hmhme2.gif

A képek Olympus Pen-F M.ZUIKO DIGITAL 45mm 1:1.8 objektívvel és M.ZUIKO DIGITAL ED 7-14mm 1:2:8 PRO nagylátószögű objektívvel készültek

 

Remélem tudtam néhány hasznos ötletet adni nektek , ha épp a szobátok stílusát szeretnétek megújítani. Én ismét beleszerettem a hálószobámba.

Üdv,

chaby2.png

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr1014165081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.