◄ O U T F I T 2 0 1 7. 1 2 . 2 0. Ralph Lauren

◄ O U T F I T 2 0 1 7. 1 2 . 2 0. Ralph Lauren

2017. december 28. - SMIZEDIVAT by Chaby

00blogposzt1_1.png

Úgy gondolom, hogy egy nagyvárosi férfi ruhatára akkor lehet teljes ha megtalálhatóak benne a klasszikus alapdarabok. Ezek lehetnek praktikusak és elegánsak is egyszerre illetve jól kombinálhatóak egymással. Az őszi-téli szezon mindig lehetőséget ad az izgalmas és változatos outfitek kialakításához, a különböző anyagok párosítása, rétegek használata által. A következő 8 outfitet azért szeretem, mert mindegyik kényelmes, a hétköznapok során jól viselhető darab, mégis mindegyik a maga nevében igazán különleges.
Nagyon örültem, hogy ebben a kampányban együtt dolgozhattam a nagyszerű Ralph Lauren márkával és velük állíthattam össze kedvenc outfiteimet. Az őszi-téli kollekcióban ahogyan a képeken is láthatjátok , egyaránt megtalálhatóak a sportos, a casual és az elegáns darabok. A szettekben fellelhetőek az ikonikus Ralph Lauren motívumok, úgy mint a táncoló vagy a szmokingos mackó a pulóvereken, illetve a gyönyörűen hímzett logó a zakó mellrészén. Nekem mégis a nagy kedvenceim a vajpuha karamell színű bőrdzsekis és az amerikai zászlós szettem, mivel mindkettő kicsit különböző de mégis menő és közel állnak a szívemhez.


Köszönöm a lehetőséget a PoloRalphLauren-nek és a NorkHungary-nek.

00blogposzt1_1.jpg

00blogposzt1_2.png

00blogposzt1_3.png

00blogposzt1_2.jpg

00blogposzt_1.jpg

00blogposzt_2.png

00blogposzt_1.png

Fotók: Hadikfalvi István

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr1813529397

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.