Szilveszteri party szett!

Szilveszteri party szett!

2011. december 31. - SMIZEDIVAT by Chaby

Hamarosan vége a 2011-es évnek és itt az utolsó alkalom, hogy kiválasszuk az ünnepi szettünket. Én a Marks & Spencer üzletében néztem körül, hiszen itt elegáns ruhákból nagyszerű a választék. Rá is leltem néhány érdekes darabra, ráadásul az év végi leárazásnak köszönhetően most sok mindenhez olcsóbban is hozzá lehet jutni. Úgy döntöttem, hogy az évet most egy fekete-fehér összeállításban búcsúztatom. A zakó fényes bársony anyaga a szilveszteri partyhoz remekül illik, a megszokott fűzős cipő helyett egy csizmát, a fekete nyakkendő helyett pedig egy csillagokkal díszített csokornyakkendőt választottam.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr606800041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Névtelen 2012.01.01. 18:30:40

Nagyon ütős ;) imádom <3