Pixibox - ADAM & EVE meglepetésdoboz

Pixibox - ADAM & EVE meglepetésdoboz

2017. január 16. - SMIZEDIVAT by Chaby

 

01_pixibox.png

A nagy költözés és lakásfelújítás kellős közepén már az új lakásba érkezve tudtam csak kibontani a Pixibox ADAM & EVE meglepetéscsomagját. Ez az igényes, fekete-fehér elegáns kis doboz olyan nagyszerű termékekkel volt teletömve, melyek a mindennapi szépségápolási rutinhoz szükségesek.Korábban még nem rendeltem efféle beauty dobozt és meglepődve tapasztaltam hogy mennyi minden fér bele. Ennek köszönhetően most így rengeteg új terméket ki tudok próbálni, melyekről eddig nem is hallottam.

Ezután szépen le is teszteltem mindent:


1. Először bedobtam a Waltz 7 shower spa / tusoló bombát a tusoló aljába, amely rendkívül frissítő menta illatával igazán felszabadító élményt nyújtott.

2. Aztán letusoltam a Szakállasember Belga csokis narancsos tusfürdőjével. Kellemesen habzó állaga és isteni illata feldobta a napomat.

3. Testápolóként az AA Ethnic beauty - Himalája rituálé- testbalzsamját használtam. Keleties egzotikus illata van és feszesíti revitalizálja a bőrt.

4.Nivea Men: univerzális krém
Könnyű textúrájú krém, ami mostantól mindig kéznél lesz a táskámban,mert a lapos tégely kis helyen is elfér és szuper a téli mínuszokban kiszáradt kezeimre.

03_pixi_box.jpg

5. Izgatottan próbáltam ki az AA Men Energy Up Aquatic arckrémet C-vitaminnal és Izotóniás komplex-szel, ugyanis nem hallottam korábban efféléről. Könnyű ,nem zsíros ,gyorsan beszívodik és megszünteti a fáradtság jeleit sőt még szem alá is lehet kenni ha karikás szemmel ébredek.

6. Utolsó lépésként egy finom enyhén édeskés illatot fújtam magamra, mégpedig a Prada legújabb L'Homme parfümjét.

7. A Star Wars rajongók figyelmébe ajánlom ezt a Hansaplast sebtapaszt, mellyel a Csillagok háborúja szereplőit testközelből érezhetik magukon.


8. Raven Factories karkötője vasmacska dísszel jól illik a Casual férfi ruhatárához. Én farmerhez és egy sötétkék parkához vettem fel.

 

Próbáljátok ki ti is a Pixibox meglepetésdobozait!

02_pixibox.png

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr212119513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.