A WestEnd City Center ebben az évben is élen jár a vezető divatmárkák képviseletében. Az elmúlt 1-2 évben, többek között olyan nagy nevek nyitottak üzletet a bevásárlóközpontban, mint a G-Star Raw, a Gap, a Desigual és a Zara. Idén márciustól már a holland Scotch & Soda is várja a vásárlókat, de áprilisban ismét spanyol vizekre evez a WestEnd: az 1985-ben, Armando Lasauca által alapított Massimo Dutti is itt nyitja meg második budapesti üzletét.
| A spanyol elegancia vezető márkája 600 m2-en nyitja meg második boltját Budapesten |
A valódi spanyol eleganciát képviselő minőségi márka kizárólag divatos, magas színvonalú férfiruhák forgalmazásával indult, majd 1992-ben egy új, kreatív team vette át az irányítást. Elindították a női vonalat is, mely hatalmas sikerrel debütált az igényességhez ragaszkodó vevők körében. Három évvel később, a többek között a Zara, Bershka, Pull and Bear és Stradivarius márkákat is tömörítő Inditex cégcsoport vásárolta meg a vállalatot, de megtartották annak egyedi stílusát. A Massimo Dutti mára világmárkává nőtte ki magát, mely abszolút kedvence lett a huszonöt és ötven év közötti, sportos életmódot kedvelő városi férfiak, valamint a hasonló korosztályú, elegáns, de egyben praktikus minőségi divatot követő városi nőknek.
A WestEnd City Center, folytatva a tavalyi megújulást, büszkén nyitja meg áprilisban a Ház első emeletén, a hatszáz négyzetméteren elhelyezkedő üzlet kapuit a vásárlók előtt.
Az üzlet ünnepélyes megnyitójáról jelentkezem hamarosan.
MEGNYITÓ: április 10.-én
Forrás: Just Creative , Fotó: MassimoDutti