◄ O U T F I T 2 0 1 5 . 1 1 . 0 1 . Hello November

◄ O U T F I T 2 0 1 5 . 1 1 . 0 1 . Hello November

2015. november 01. - SMIZEDIVAT by Chaby

8.png

Talán már többször is írtam arról nektek, hogy mennyire imádom az őszt és a velejáró csodás színeket és ruhákat.Mivel szeretem a kontrasztokat,már évről-évre alkalmazom a kreatív rétegeket ruhatáramban. Ez az időszak tökéletes a kísérletezéshez és aki szeretne egy kis kreativitást belevinni a mindennapi öltözködésébe annak bátran ajánlom a rétegek használatát. Nyugodtan játszatok a különböző hosszúságú és anyagú textilekkel hiszen nagyon menő egy bőrdzseki alól kikandikáló hosszabb szabású ing, zakó ,tunika. Én most egy sportosabb pufi kabátot vettem a gyapjú kabát alá és egy "bokalengető" nadrágot választottam a Stan Smith-hez,mindezt egy fehér sportzoknival.  Most ezzel az outfittel készültem nektek,és Halloween alkalmából a fotózás helyszínéül egy elhagyatott sikátort választottunk,de ne ijedjetek meg mert nappal nem támadnak a zombik.

 OUTFIT

jacket: SOULSTAR CLOTHING
denim shirt: SOULSTAR CLOTHING
overcoat: H&M
cropped trousers: H&M
sneakers: Adidas Stan Smith

Photos by VivienAratophotography

 

Ha tetszett a bejegyzés követhettek  FACEBOOKon |  INSTAGRAMon|

lookbook-street-style-dope-2.png

10.png

9.png

6.png

1.png

7.png

11_2.png

3.png

4.png

2.png

11_1.JPG

11_1.png

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr758041052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.