Comet 2016

Comet 2016

2016. december 01. - SMIZEDIVAT by Chaby

image_2affbe4d35445c352fa9ee1d21df.jpg

Múlt pénteken egy hatalmas buli keretei között zajlott le a COMET 2016 díjátadó gála,melyen én is ott jártam,hogy szemügyre vegyem a hazai celebek öltözékeit. Annyit elárulhatok hogy cseppet sem unatkoztam,ahogy végigpásztáztam a résztvevő vendégek sokaságán:-volt itt minden, mi szem-szájnak ingere; tollboa, flitter, szőrme, minták, strasszok és szemkápráztató extrém viseletek tömkelege.  Sokáig válogattam,és végül elhoztam nektek a szerintem legstílusosabb szetteket,és még néhány érdekes karaktert a buli forgatagából.


Elsőként a hölgyeket vettem górcső alá....

comet1.png

1. Iszak Eszti tengerkék Daalarna ruhában igazi hercegnőként tündökölt de igazából nekem a party szettje nyerte el a tetszésemet(ugyanis ő többször átöltözött). A printelt szoknya vörös flitteres felsővel nagyszerű választás. Szeretem az efféle kreatív megoldásokat.


2. Horányi Juli
Juli az őszi szezon egyik imádott KenzoxHM kollekciójából választott, mely az én szívembe is belopta magát. Teljes minta-orgia mely tökéletesen passzol az énekenső stílusához.

3. Radics Gigi
Gigi most visszafogott szettjével hívta fel a figyelmet magára és ezzel engem is megvett. Hófehér nadrágkosztümjével és csillogó kiegészítőivel igazi jégkirálynő volt a vörös szőnyegen. Csak gratulálhatok ehhez a fantasztikus összeállításhoz.


Az urak sem vették félvállról a ruhaválasztást....

comet2.png

1. Rácz Gergő
A csillogást ő is készpénznek vette és nem adta alább egy flitteres motoros dzsekinél. Mindehhez egy klasszikus fekete nyakkendőt, egy fehér inget és egy kék denimet párosított.

2.Kocsis Tibor
Tibo igazi gentleman-ként jelent meg a vörös szőnyegen egy borvörös bársony zakóban, mely igazán passzolt a vörös szőnyeg ünnepi hangulatához.

3. Wellhello
Fluor és Diaz mindig gondolnak külsejükre, így most is összeöltöztek. A bordó szín jó választás feketével, fehérrel párosítva. Nem lőttek túl a célon, hiszen stílusuknak megfelelően menő,laza darabokba bújtak.

 

 

 

...és még néhány érdekes karaktert a buli forgatagából.

comet3a.pngcomet3b.png

 

Dórival,a Chloefromthewoods bloggerével is összefutottam,és természetesen közösen is pózoltunk egyet a vörös szőnyegen.
comet8.png

image_721dd5928c62e4d6644c5da15eed.jpg

Képek: Czabán Máté | Schumy Csaba | Smizedivat

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr312013380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.