Kiszámíthatatlan divat

Kiszámíthatatlan divat

2012. január 06. - SMIZEDIVAT by Chaby

Végre megérkezett az ASOS.com-ról az órám, melyre már olyan régen vágytam : egy vintage arany Casio.
Biztos mindenki emlékszik a rendszerváltás utáni időkre, amikor apa, anya és nagybácsi kezén kizárólag Casio óra díszelgett. Legmenőbbnek számított a számológéppel kombinált verzió, kaucsuk szíjjal, de természetesen a fémszíjas ezüst és arany sem volt ciki. Hát igen, sokakban talán nosztalgiát ébreszt, de 1-2 évtized múltán most újra feltámadt hamvaiból a retro Casio megannyi formája.  Kedvünk szerint csemegézhetünk a különböző méretű, formájú és színű szocreál csodák között. Persze nem  is olyan egyszerű hozzájutni, mint ahogy azt gondolnánk, hiszen Magyarországot  szokás szerint lassabban csapja meg a divat szele. Alaposan körülnéztem az itthoni üzletekben és elszomorító volt , hogy egyáltalán nem lehet kapni , sőt előrendelni sem ezt a  típust.  Ezért is jó interneten rendelni, bár nem vagyok ennek a híve de szó mi szó a külföldi piacon minden beszerezhető, voltaképpen két kattintás az egész.

 

 




fotó: asos

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr376800035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Velvet FizZ Blog 2012.01.06. 13:20:26

Jól néz ki. Bár nekem (ha fiú lennék) ennyit valószínűleg nem érne meg. Az arannyal annyira nem vagyok kibékülve.

SMIZEDIVAT by Chaby 2012.01.06. 13:31:27

Az elején én sem voltam kibékülve az arannyal de lassacskán megszerettem :):):) és az óra örök darab, még ha retro is:-P

Patrik "MadebyBOY" I. 2012.01.06. 13:34:01

abban igazad van, hogy az óra orok darab! ;) nekem is hasonlo arany casio oram van, es nagyon birom ;))

SMIZEDIVAT by Chaby 2012.01.06. 14:26:23

:)szintén, én is imádom!

Milan Boya 2012.01.06. 22:58:58

we have the same watch :) <3 retro casio!

Ilka von Torok 2012.01.09. 14:47:11

Imádom az arany casiokat!!!

Stepp Luk 2012.02.04. 17:58:39

nice watches at reasonable prices,
got the gold one, and gonna get a silver one soon.