◄ O U T F I T /   A szürke pulcsis kihívás

◄ O U T F I T / A szürke pulcsis kihívás

2018. február 02. - SMIZEDIVAT by Chaby

ferfi_divat-_2018_mensstyle_trend_hosszu_kabat_jogger_calvin_klein_coca_cola_adidas_sneaker_2.png

 Ezt a cikket egy olyan ruhadarabnak szeretném szentelni, ami mindenki nagy kedvence. Mi az ami kényelmes, nem kell feszengenünk benne, puha,meleg,és akár edzeni is lemehetünk benne? Hát az elnyűhetetlen szürke pamut szabadidőpulcsink. Ez a fajta sportruházat nem egy új találmány, mégis folyamatos kihívásra készteti a tervezőket, és egyúttal a divatrajongókat hogy miképp tudják hordani különböző alkalmakkor. Most ezzel a gondolattal játszottam egy kicsit én is, és alkottam 3 eltérő outfitet, természetesen nem az edzőtermi verziót, hanem az utcai, nagyon is menő viseletet erősítve.

 

1, Vintage hosszú kabát kapucnis pulcsival

Ha szereted nagyapa régi gyapjúkabátját, de mégsem szeretnél túlkorosnak látszani, akkor nyugodtan kombináld menő feliratos kapucnis pulcsival és kontrasztos részletekkel. Én merész voltam és piros sneakert húztam hozzá, ami színben passzol a felsőm Coca-Cola feliratához. Igazán friss lett a végeredmény.

ferfi_divat-_2018_mensstyle_trend_hosszu_kabat_jogger_calvin_klein_coca_cola_adidas_sneaker_1.png

 Kabát: H&MxErdem | Pulcsi: Coca-Cola | Nadrág: Vintage | Sneakers: Adidas EQT 

 

2, Bőrdzsekivel és farmerrel

A fekete motorosdzseki komor hangulatát némileg tompíthatjuk, ha alá világosszürke pulóvert húzunk. Nagyon szeretem ezt a pulcsimat, ami az egyik híres divattervező portréjának sziluettjét ábrázolja. A szakadt farmerem most sem maradhatott el illetve egy hosszú szárú sportcipőt párosítottam az outfitemhez. A hideg szél ellen pedig ez a nagyméretű, színben passzoló szürke sál védett meg.

ferfi_divat-_2018_mensstyle_trend_hosszu_kabat_jogger_calvin_klein_coca_cola_adidas_sneaker_3.png

Bőrdzseki: H&M |Pulcsi: Karl Lagerfeld | Nadrág: Gap | Sneakers: ECCO 

 

3, Jól szabott lazaság

A teveszőr színű kasmír kabát, talán a színe vagy a jólszabottsága miatt már önmagában is elegáns hatást nyújt. A túlöltözöttség elkerülése végett sportosabb darabokkal egészítettem ki, melyek nemcsak komfortos érzést adnak, de segítenek az egyedi megjelenésben is. Ennél az outfitnél a 90-es évek ikonikus CK feliratos pulóverével és a szintén ezt a korszakot idéző, oldalán csíkos szabadidőnadrággal, valamint az elmaradhatatlan Superstarral kombináltam.

ferfi_divat-_2018_mensstyle_trend_hosszu_kabat_jogger_calvin_klein_coca_cola_adidas_sneaker_4.png

 Kabát: Tailor4less | Pulcsi: Calvin Klein | Nadrág: H&M | Sneakers: Adidas Superstar 

 

Legyetek kreatívak ti is, és ne féljetek átlépni a határokat!

Üdv 

chaby2.png

Képek:Hadikfalvi István

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr6813626940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.