Könyvajánló Divatfanatikusoknak

 Könyvajánló Divatfanatikusoknak

2014. november 29. - SMIZEDIVAT by Chaby


01HM.png

17hm.png

"Taste, and looking chic, is no longer a question of money or how much you spend, but how you create a unique sense of style. And that is the real revolution in the fashion world."  Karl Lagerfeld

 

"The First Ten Years Designer Collaborations" címmel jelent meg egy nagyszerű könyv, melyben az eddigi évek Designer együttműködéseit összegzi a H&M, kezdve Karl Lagerfeldtől egészen az idei nagy sikert aratott Alexander Wang kollekcióig. Én teljesen odáig vagyok érte, mert egy igazi must have darab azoknak akik imádják a divatot. Sajnos mind a 271 oldalt nem  tudtam nektek befotózni,de néhány inspirációs képet készítettem. Nehéz volt választani, hiszen tele van fantasztikus fotókkal , interjúkkal és divatidézetekkel. Köszönöm a H&M-nek ezt a szuper könyvet, szuper meglepetés.

_____________________________________________________________________________________________

HONOR6_1.png

Külön érdekesség , hogy ezt a cikket teljes egészében a HONOR 6 telefonnal fotóztam. Nagyon kényelmes és praktikus volt, hiszen az elkészült képeket útközben a metrón ülve retusáltam és szerkesztettem meg. Hihetetlen volt számomra amikor rányomtam a képszerkesztő funkcióra, mert egy egész Photoshop tárult elém. Minden apró részletet meg tudtam szerkeszteni, sőt egyszer sem fagyott le a telefon pedig elég nagy felbontású fotókról (4160X2336) van szó. De nemcsak az utómunkálatok zajlottak zökkenőmentesen hanem a képek megalkotása is, sőt nagyon sokat játszottam a különböző funkciókkal. Kifejezetten élveztem a művész képek készítését. Az elmosódott színfoltokhoz például a panoráma funkciót használtam. Ettől igazán élővé és dinamikussá vált az egész kompozíció. Meg vagyok győződve róla,hogy egy sima fakanál is káprázatosan mutat ezzel a telefonnal. További előnye, hogy a 12,7 cm átmérőjű, teljes HD felbontású képernyő illetve a 13 megapixeles hátlapi és egy 5 megapixeles  előlapi kamera  teszi lehetővé a részletgazdag nagyítást. Mintha gondoltak volna a tervezők rám és a selfie-imádókra. Még szórakoztatóbbá válik a szelfik készítés, ugyanis a szépítés mód használata közben egy kisméretű előnézeti ablak segít megtalálni a legjobb arckifejezést, a panoráma önarcképek pedig szintén kiegészülnek egy szépség funkcióval, ami segít eltüntetni a felvételről a kisebb bőrhibákat. ( Instagramon meg is nézhetitek milyenek lettek a selfiek amiket csináltam )

Az biztos, hogy aki a kezébe veszi  nem fog unatkozni. ( és a játékokról még nem is meséltem :)

_____________________________________________________________________________________________

The First Ten Years. An exclusive book about H&M's design collaborations, from Karl Lagerfeld in 2004 to Alexander Wang in 2014. Each collection is presented in a different chapter with pictures and interviews. 271 pages. 25% of the sale price will be donated in full to UNICEF's efforts to end child marriage.

05hm.png

06hm.png

14hm.png

09hm.png

03hm.png

10hm.png

15hm.png

07hm.png

16hm.png

08hm.png

04hm.png

13hm.png

11hm.png

12hm.png

A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr766938581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.