HELLO GAP

HELLO GAP

2013. augusztus 21. - SMIZEDIVAT by Chaby

 
Ma nyitja meg kapuit a GAP Magyarországon ,mégpedig elsőként a Westend bevásárlóközpontban. 
 
Én július végén egy sajtótájékoztatón értesültem a hírről, melyet azonnal megosztottam veletek a közösségi oldalakon. Akkor, a márka tiszteletére rendeztek egy csodás rooftop partyt, amit inkább neveznék fantasztikus nyári grillpartynak. :) Természetesen elmaradt a grillezés, de helyette megannyi finomság és hűsítő koktélok várták a divatszakmát. Azt mondanám a nyár egyik legjobb sajtórendezvénye volt. Én személy szerint nagyon jól éreztem magam és szerintem a márkát nagyon kreatívan prezentálták a szervezők.Én biztosan ott leszek a mai üzletnyitásnál,gyertek el ti is és ismerkedjetek meg a világon már oly ismert amerikai stílussal. Ha nem értek rá,ne búslakodjatok,hiszen az esemény megismétlődik holnap,azaz augusztus 22-én reggel 10 órakor az Árkádban,ahol a második üzletnyitást ünnepelhetjük.


 




 
 Fotók: Sándor Fegyverneky


A bejegyzés trackback címe:

https://smizedivat.blog.hu/api/trackback/id/tr546799551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.